صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

«انتخابات آزاد»

عنوان انتخابات آزاد را اولین بار برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ ٬اکبر هاشمی رفسنجانی در شهریور ۱۳۹۱استفاده کرد٬سپس اصلاح طلبان و بعد از آن منتقدان دولت و در آخر جناح اصولگرا حاکم از در داخل ایران٬سپس در خارج از ایران نیز از آن سحن برده شد. این واژه واکنش‌های مختلفی را در داخل ایران داشته است. هدف کلیه گروه‌های مزبور از این عنوان متفاوت است.

انتخابات آزاد

 

 



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، انتخابات، ،

برچسب‌ها: انتخابات آزاد, فتنه92, فتنه88,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

اندیشکده آمریکایی بلفر در گزارشی به تغییر نمودار جمعیتی در جهان اسلام و روند رو به کاهش زاد و ولد در میان مسلمانان پرداخته و آینده نه چندان روشنی را برای جمعیت مسلمانان جهان ترسیم کرده است.

 

به گزارش مصاف، گروه بین الملل مشرق نوشت: اندیشکده آمریکایی بلفر در مطلبی به اتفاق خاموشی پرداخته است که در دنیای اسلام در حال وقوع است... اتفاقی که نه بهار عربی‌ است و نه افزایش بنیادگرایی اسلامی...بلکه بنا به گفته یک جمعیت‌نگار برجسته، نرخ باروی در میان مسلمانان به شدت کاهش و "فرار از ازدواج" در میان زنان عرب و مسلمان افزایش یافته است.

 
 

کاهش بارداری مسلمانان بیش از متوسط نرخ جهانی/ ایران در صدر!
نیکولاس اِبِرشتات، از محققان انستیتو انترپرایز آمریکا، این یافته‌ها را به تازگی در دو مقاله ثبت کرده است.
این مقالات تصویر متفاوتی با تصویر معمول از افزایش متداوم جمعیت در سرزمین‌های اسلامی نشان می‌دهد. البته جمعیت در این کشورها رو به افزایش است، اما با ادامه روند کنونی، این افزایش جمعیت دیری نخواهد پایید.
عنوان نخستین مقاله اِبِرشتات "کاهش باروری در جهان اسلام: تغییری فاحش که در کمال تعجب کسی متوجه آن نشده است".
وی با استفاده از داده‌های بدست‌آمده از 49 کشورها و قلمروهای دارای اکثریت مسلمان دریافت که به طور میانگین نرخ باروری در سال‌های 1975 تا 80 و 2005 تا 2010، 41 درصد کاهش یافته است، حال آن که کاهش نرخ بارداری در کل جهان 33 درصد بوده است.
22 درصد از کشورها و قلمروهای مسلمان شاهد 50 درصد یا بیشتر کاهش باروری بوده‌اند. بیشترین کاهش در ایران، عمان، امارات متحده عربی، الجزیره، بنگلادش، تونس، لیبی، آلبانی، قطر و کویت و در حدود 60 درصد یا بیشتر طی سه دهه گذشته بوده است.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: ایران, کاهش جمعیت ایران, کاهش بارداری, کاهش جمعیت مسلمان, سرایت فرهنگ غربی, زندگی مجردی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

تصاویری به مناسبت ایام فاطمیه

ایام فاطمیه

   

دومین روز بهار 

و باران چه زیبا و بهاری می بارد 

همیشه دیدن باران ناخدآگاه لبخند بر لبانم می آورد 

ولی ناگهان یادم می آید 

چشمان اشکبار کودکی را در کنار بستر مادر 

مادری که از درد ناله می کند

 



:: موضوعات مرتبط: گالری، عکس، ائمه و پیامبران، ،

برچسب‌ها: فاطمیه, ایام فاطمیه, تصاویر ایام فاطمیه, عکس ایام فاطمیه,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

خنده به چه قیمت؟!!

 



:: موضوعات مرتبط: گالری، عکس، ،

برچسب‌ها: پیامک قومی, پیامک توهین, پیامک توهینی و قرآن, ,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

علی‌رغم اعتراض جوانان و متفکرین غربی به سوء استفاده ابزاری از زنان در جشنواره سالانه دختر شایسته سال و بایکوت آن از سوی تمامی شبکه‌های موجود در انگلستان، شبکه “من و تو” تنها شبکه این کشور بود که این برنامه را به صورت زنده پوشش داد.

 

شبکه

 

شبکه "من و تو"

جنگ نرم و عملیات روانی

شبکه تلویزیونی “من و تو” که از ۶ آبان ۱۳۸۹ آغاز به کار کرده، یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان است که این روزها کانون گرم خانواده‌ها و چهارچوب اعتقادی مردم ایران را نشانه رفته است.

این شبکه ماهواره‌ای پا را تا آنجا از مرزهای اصول اخلاقی جاری و ساری در فرهنگ نجیب ایرانی فراتر می‌گذارد که از سوی شبکه‌های ماهواره‌ای‌ فارسی زبان آن سوی آب که خود همواره مورد انتقاد بوده‌اند، نیز محکوم می‌شود.

اخیرا نیز شبکه “من و تو”، به عنوان تنها شبکه تلویزیونی در انگلستان که جشنواره سالانه “زن شایسته سال” را به صورت زنده پوشش داد، مورد انتقاد جوانان و متفکران این کشور قرار گرفته است.

 
 



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم، ،

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم رب المهدی

السلام عليک يا ربيع الأنام و نضره الأيام

سلام بر تو اي بهار خلايق و خرمي روزگار!

 

مولایم ما را ببخش که یک عمر چه کودکانه نشستیم و انتظار کشیدیم تا صدای شلیک یک توپ ، نوید آمدن بهار را سردهد.

ای صد افسوس که تو بهار بودی ومن بی تو هر فروردینم دی بود و نمی دانستم.

صادق (ع) آل محمد(ص) فرموند: که نوروز و اول بهار روزی است که ما توقع فرج حضرت مهدی (عج) را داریم.

کودک که بودم پدرم جمعه ها صبح درب خانه را آب و جارو می کرد تا اگر مولا از آن حوالی عبور کند ...

 

  

 

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: عید ظهور, انتظار, عید نوروز و انتظار, هفت سین انتظار,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آويو» و «حيفا» را با خاك يكسان خواهد كرد.


بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الحمد ‌لله ربّ العالمین و
الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الطّیبین الطّاهرین المنتجبین المعصومین سیّما بقیّة‌الله فی الأرضین. السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة فاطمة بنت رسول الله صلّی الله علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها.

 

رهبر


به همه‌ی برادران و خواهران عزیزی كه در این محفلِ گرم و پرشور حضور یافته‌اند، سلام و تبریك عرض میكنم و خدا را از اعماق دل سپاسگزارم كه فرصت عنایت كرد و مهلت داد تا یك‌ بار دیگر و یك سال دیگر و یك نوروز دیگر، در جوار بارگاه ملكوتی حضرت ابا الحسن الرّضا (علیه ءالاف التّحیّة و السّلام) در جمع شما مردم عزيز مشهد و زوار محترمی كه از اكناف كشور حضور دارند، امكان و توفيق ملاقات و ديدار پيدا كنم و با شما درباره‌ی مسائل جاری و مهم  كشور سخن بگويم. از خداوند متعال مسئلت ميكنيم كه دل ما را و زبان ما را هدايت فرمايد و آنچه مورد رضای او است، بر قلب و زبان ما جاری شود. اين هم يك توفيق بزرگی است كه در عيد نوروز، در كنار شادی‌ها و زيبائی‌هائی كه در طبيعتِ نوروز وجود دارد، اين فرصت، هر ساله برای ما دست ميدهد كه در چنين روزی در جمع شما مردم، به مسائل كشور و ارزيابی وضع كنونی خود و نگاه به گذشته و آينده‌ی خود بپردازيم؛ با يك نگاه اجمالی، وضع دخل و خرج يكساله‌ی خودمان را در ابعاد كلان ملی بررسی كنیم، محاسبه كنیم؛ محاسبه‌ی نفس ملی، محاسبه‌ی نفس عمومی. همچنان كه در مسائل شخصی، محاسبه‌ی نفس برای ما لازم است ــ كه فرمود: «حاسبوا انفسكم قبل ان تحاسبوا»؛[1] باید محاسبه‌ی كار خود و اعمال خود و حركات شخصی خود را داشته باشیم ــ محاسبه‌ی ملی هم یك كار با‌اهمیت و پرارزش است؛ خودمان را محاسبه كنیم، به خودمان نگاه كنیم؛ آنچه را كه بر ما گذشته است، بار دیگر مورد نظر قرار دهیم؛ از آن درس و عبرت بگیریم، برای آینده بهره ببریم.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، ،

برچسب‌ها: رهبری, سخنرانی رهبر در مشهد, اگر اسرائیل غلط کند تل آویو را با خاک یکسان می کنیم, حیفا, سخنرانی سیاسی رهبر, سخنرانی اول فرورین رهبر, سخنرانی انتخابات92,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور