صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

 



بسم‌الله‎الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی حبیبتك سیّدة نساء العالمین فاطمة بنت محمّد صلّی الله علیه و ءاله. اللّهمّ صلّ علیها و علی ابیها و بعلها و بنیها. اللّهمّ کن لولیّك الحجّة بن الحسن صلواتك علیه و علی ءابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتّی تسکنه ارضك طوعا و تمتّعه فیها طویلا. اللّهمّ اعطه فی نفسه و ذرّیّته و شیعته و رعیّته و خاصّته و عامّته و عدوّه و جمیع اهل الدّنیا ما تقر به عینه و تسرّ به نفسه.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، ،

برچسب‌ها: پيام نوروزی ۱۳۹۲, سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی, متن سخنراننی عیدرهبر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

1.کلینى در «الکافى» چنین روایت مى کند:
ابراهیم کرخى مى گوید: از امام صادق(علیه السلام) پرسیدم که: شخصى مزرعه اى دارد. روز مهرگان یا نوروز، هدایایى به او داده مى شود و قصد تقرّب جُستن به وى را ندارند [آیا بپذیرد؟ ]. فرمود: آیا نمازگزار هستند؟ گفتم: آرى. فرمود: باید هدیه آنان را بپذیرد و تلافى کند.

۲٫شیخ صدوق در «کتاب من لایحضره الفقیه» آورده است:
براى على(علیه السلام) هدیه نوروز آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند: اى امیرمؤمنان! امروز، نوروز است. فرمود: هر روزِ ما را نوروز سازید!

 

۳٫ همو نقل مى کند:
روایت شده است که على(علیه السلام) فرمود: هر روزِ ما نوروز است.

۴٫نعمان بن محمد تمیمى در کتاب «دعائم الاسلام» روایت مى کند:
براى على(علیه السلام) فالوده هدیه آوردند. فرمود: «این چیست؟». گفتند امروز، نوروز است. فرمود: اگر مى توانید، هر روز را نوروز سازید [یعنى به خاطر خداوند، به یکدیگر هدیه بدهید و به دیدار یکدیگر بروید].

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: عید نوروز, احادیث عید نوروز, عید نوروز و اسلام,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

عروسک‌های جنسی،الگوی مخرب نوجوانان

http://farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/91-10/17/q87kae14.jpg

غرورهای جنسی و جسمی جوانی اگر با آگاهی کامل در کنترل افراد نباشد و با حالتی منفعلانه خود را به رسانه‌ها واگذار کند ممکن است مورد سوء استفاده صیادان تجارت جنسی قرار بگیرد.

گروه فرهنگي تعاملانجمن روان پزشکی آمریکا اعلام کرد، تبلیغات و تصاویر رسانه ای دختران را تشویق می‌کند تا بر ظاهر و جنسیت خود متمرکز شوند، این امر موجب تخریب سلامت روحی و روانی نسل در حال رشد می شود.
بررسی‌ها شامل رسانه های مختلف، از تلویزیون و فیلم‌های سینمایی گرفته تا ترانه‌ها می‌شود.
نگاهی به دید تبلیغاتی لباس عروسک‌های عریان برای بچه های دبستانی، و تاثیر صعنت هدفدار ساخت اسباب بازی بر احساسات نوجوانان برانگیخته شده و نیز هجمه بمباران تبلیغاتی ماحصلی جز بروز رفتارهای مخاطره آمیز در کودکان  و نوجوانان نداشته است.
محققان دریافت اند که چنین تصاویری ممکن است باعث شود دختران به بدن خود به دید جنسی بنگرند.
تام رابرتز، یکی از اعضای گروه پژوهنده و همچنین استاد روانشناسی کالج کلورادو اسپرینگز، می‌گوید:«کثرت شواهد دلیلی برای نگرانی در مورد تصاویر دارای گرایش‌های جنسی و پیامدهای ذهنی حاصل از آن برای دختران فراهم می‌کند

 

مطالعات جداگانه مشکلاتی را مربوط به اختلالاتی در غذا خوردن، عزت نفس پایین و افسردگی در این مورد نشان داده است، اما رابرتز می‌گوید هیچ مطالعه ای وجود نداشته که نشان بدهد این مشکلات تا چه حد «مستقیماً» مربوط به تصاویر جنسی در تبلیغات و رسانه های رایج است.

این قالب، جنسیتی شدن را به عنوان روی دادن یکی از این موارد تعریف می‌کند که »هنگامی که ارزش یک فرد تنها به خاطر جذبه یا رفتار جنسی اوست، تا حدی که سایر ویژگی‌های او نادیده گرفته می‌شود، و همچنین هنگامی که فردی خاصیت و ماهیتی جنسی پیدا می‌کند برای مثال، مانند شی ای برای استفاده جنسی فرد دیگری تربیت می‌شود
این گزارش عروسک‌های براتز را به طور خاص به عنوان «عروسک‌های دارای لباس‌های جنسی مانند دامن‌های کوتاه، لباس‌های توری، جوراب‌های ساق بلند و شال گردن‌های پوشیده از پر ذکر می‌کند».


:: موضوعات مرتبط: روشنگری، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: انتخابات آزاد, عروسک جنسی, عروسک مخرب, جنگ نرم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري،‌ "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، ظهر امروز دو اصله نهال غرس کردند.



ايشان در سخنانی، گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن خاطرنشان کردند: گلایه‌ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می‌شوند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامي افزودند: علاوه بر غصب زمین‌های اطراف شهرها و آبادی‌ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخی افراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان‌های بلند مرتبه تبدیل می‌کنند، مجموعه جنگل‌های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر ضرورت شکل‌گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر‌قانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‏، بخصوص جنگل‌ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت، مجلس، قوه قضائیه و شهرداری‌ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی بعمل آورند.

گفتني است در این مراسم، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و شهردار و استاندار تهران نيز حضور داشتند.



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، ،

برچسب‌ها: درختکاری, درختکاری رهبر,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

69 درصد از شهروندان اسرائيلي سران رژيم صهيونيستي را فاسد مي‌دانند.  

به گزارش مصاف به نقل از پایگاه خبری 598، روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت ضمن اعلام اين مطلب نوشت: يك پزشك نظامي در فرماندهي مركز ارتش رژيم صهيونيستي به چندين فقره فساد اخلاقي و تجاوز جنسي به نظاميان زن صهيونيست متهم شده است.

 

اين پزشك اسراييلي ظرف چند سال گذشته نظاميان زني را كه براي مداوا به او مراجعه مي‌كردند مورد تجاوز قرار مي‌داد. ارتش رژيم صهيونيستي نيز اين گزارش را تاييد كرده است.

نتان اشل رئيس دفتر بنيامين نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي به اتهام فساد اخلاقي از سمت خود استعفا كرد.
 موشه قصاب رئيس اسبق رژيم صهيونيستي نيز به جرم تجاوز جنسي به كارمند زن دفتر خود هم اكنون در زندان به سر مي‌برد. "حاييم رامون" وزير سابق دادگستري و معاون اولمرت نيز به اتهام فساد اخلاقي با يك سرباز زن اسرائيلي از سمت خود بركنار شد.

"اسحاق مردخاي" سياستمدار كهنه كار اسرائيلي نيز از ديگر شخصيتهاي اسرائيلي بود كه به اتهام فساد اخلاقي مجبور به استعفا شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برچسب‌ها: اسرائیل, فساد اخلاقی, آمار فساد اخلاقی در اسرائیل,
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تا چند سال پیش تلویزیون را عامل دورکردن اعضای خانواده از یکدیگر می‌دانستند چرا که تلویزیون باعث می‌شد افراد به جای نگاه کردن به یکدیگر به صفحه تلویزیون چشم بدوزند، اما امروز اعضای خانواده برای صدا کردن یکدیگر پیامک میزنند و حتی همان زمان اندک تماشای تلویزیون را نیز صرف گذراندن در اینترنت و یا استفاده از ابزارهای ارتباطی نوین می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی محبوب ترین بخشهای فضای مجازی برای استفاده عموم هستند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا مادر بزرگ ها، مدارس، شرکتهای دولتی، انجمنهای خیریه، برندهای تجاری و ... همه و همه سعی می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی حضور پیدا کرده و ضمن تولید محتوا برای خود مخاطبان ثابتی دست و پا کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: رسانه, تاثیر اینترنت بر افراد, تاثیر رسانه های اجتماعی بر سبک زندگی کاربران اینترنت , آمار اینترنت, فیسبوک,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

۷ راه استثنائی برای افزایش ثروت+سند

بزرگی تعریف می کرد روزی امیرالمومنین علی (ع) به یک پارچه فروشی می روند. از فروشنده می پرسند این پارچه ها را چند می خری و چند می فروشی؟ فروشنده گفت: «برای مثال: این پارچه را ۲۰ دینار می خرم و ۲۲ دینا می فروشم»

حضرت رو به فروشنده فرمودند: «پارچه را ۲۰ دینار بخر و ۲۰ دینار هم بفروش و با برکت آن زندگی کن!»

(این روایت نقل به مضمون از یک بزرگوار است که از وی شنیدم)

شاید باور چنین روایتی در روزهایی که دشمن جنگ خود را از سلاح سخت رو به پول و سرمایه و اقتصاد آورده است و مشکلات اقتصادی حرف اول را می زند و دغدغه های مالی به اصلی ترینِ دغدغه های مردم تبدیل شده است؛ کار چندان ساده ای نیست اما توصیه می کنم تنها کسانی مطلب زیر را بخوانند که به حرف مولا امیرالمومنین علی علیه السلام ایمان دارند.

اما شاید اولین سوالی که در ذهن مخاطب ایجاد شود این باشد که «برکت» چیست؟

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: پولداشدن, برکت, راه های افزایش برکت, احادیث برکت, صله رحم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

آيا خدا را مي توان ديد ؟
رؤيت خداوند با چشم، غيرممكن است. زيرا چشم، يك ساختار مادى و جسمانى دارد و فقط از اشياء مادى مي تواند عكس بردارى كند، آن هم نه هرگونه جسم مادى بلكه فقط آن دسته كه منعكس كننده نور، با طيف خاصى باشند.
 
خدا
 
يعنى چشم حتى توانايى ديدن همه ى اشياى مادى را هم ندارد، چه رسد به موجودات غيرمادى (مانند فرشتگان) ، و چه رسد به وجود مقدس خداوند كه هيچ شكل و تصويرى و هيچ طول و عرض و ارتفاعى ندارد.
اين قبيل نديدن اختصاص به دنيا ندارد و در آخرت نيز با اين چشم مادى نمي توان خدا را ديد.
 
 لاتُدركهُ الابْصارُ                 چشم ها او را در نمى يابند 
و هوَ يُدركُ الابْصارَ             و اوست كه ديدگان را در مى يابد
وهوَ اللّطيفُ الْخبيرُ             و او لطيف آگاه است 
انعام،103
 
اما مرتبه اى از ديدن وجود دارد كه مرتبه ى متعالى است و نه تنها امكان پذير است،بلكه از برترين هدف هاى زندگى مى باشد.اين مرتبه،به وسيله ى «قلب» است.
امام صادق (ع) به يكى از ياران خود،درباره ى اين خبر كه رسول خدا (ص) پروردگار را مشاهده كرد و مؤمنان نيز پروردگار را مشاهده مي كنند، فرمود:
«جدّم،كه درود خدا بر او و خاندانش باد، هيچ گاه پروردگارش را با چشم ظاهر نديد. اما بدان كه ديدن بر دو قسم است: ديدن با قلب و ديدن با چشم. كسى كه منظورش از رؤيت، ديدار قلبى است، درست گفته است. اما كسى كه رؤيت را ديدار با چشم بداند، به خدا و آياتش كفر ورزيده. زيرا رسول خدا (ص) فرموده است:كسى كه خدا را با مخلوقاتش شبيه سازد، حقيقتاً كافر است.»
سپس امام (ع) ادامه داد: « من از پدرم شنيدم كه ايشان از پدر خود و او نيز از امام حسين (ع) چنين نقل كرد كه فرمودند: از اميرالمؤمنين (ع) پرسيده شد: اى برادر رسول خدا، آيا پروردگارت را ديده اى؟
و ايشان فرمودند: چگونه پرستش نمايم كسى را كه نديده ام؟ چشم ها وى را از طريق مشاهده نديده است، اما دل ها با حقايق ايمان ديده اند.»
سعدى شيرازى نيز با الهام گرفتن از قرآن كريم كه مى فرمايد خداوند از شاهرگ گردن نيز به ما نزديك تر است، دورى از جمال حق را به كاهلى ها و كوتاهى هاى خود نسبت مي دهد و مي گويد:
دوست نزديك تر از من به من است
وين عجب تر كه من از وى دورم
چه كنم با كه توان گفت كه دوست
در كنار من و من مهجورم
منابع:
كفاية الاثر،انتشارات بيدار
 شعر پايانى از كليات سعدى
 



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، ،

برچسب‌ها: خدا را می توان دید, دیدن خدا, احادیث دیدن خدا,
نوشته شده در تاريخ شنبه 5 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

از آن طرف فیلتر می کنند از این طرف وی پی ان می فروشند!!!!؟

چند وقتی هست یه سایت رسمی باز شده به نام vpn.ir که به صورت رسمی وی پی ان میفروشه. و جالبه تو قوانین خرید نوشته:«این VPN جهت دور زدن فیلترینگ نیست.» پس این وی پی ان برای چیه؟

اندازه واقعی تصویر رو تصویر کلیک کنید.

حالا یکی به من بگه اگه وی پی ان میفروشید چرا فیلتر می کنید؟
چرا نوشتید برای دور زدن فیلتر نیست؟
اگه برای مبارزه با فیلتر نیست پس برای چیه؟
تنها علتی که داره ........

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، روشنگری، ،

برچسب‌ها: وی پی ان, فروش وی پی ان, vpn, سایت رسمی وی پی ان راه اندازی شد,
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور