صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

قالب ولادت پیامبر

با سلام

وبلاگ صهیون ستیزی قالبی زیبا به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) طراحی کرده است.

 

ویژگی های قالب:

امکان درج لوگو دوستان و خودتان

حجم کم

داشتن کد استفتاء از مراجع

سازگار با تمام مرور گرها

برای تست قالب و دریافت کد به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: ابزار وبلاگ نویسی، قالب وبلاگ، ،

برچسب‌ها: قالب پیامبر, قالب ولادت پیامبر, قالب بلاگفا, قالب وبلاگ تولد حضرت محمد, قاب حرفه ای پیامبر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

امروز قصد داریم قوی ترین فیلتر شکن دنیا رو به شما معرفی کنیم ولی قبلش باید به شما انواع فیلتر شکن ها را معرفی کنیم و اینکه اصولا هر فیلتر شکن به چه دردی می خورد.

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،

برچسب‌ها: فیلتر شکن رایگان, دالود فیلتر شکن رایگان, vpn, vpnرایگان, وی پی ان رایگان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

 

- کاشکی 3 ماه پیش سکه میخریدم و الان میفروختم و کلی سود میکردم ...
جمله بالا مثالی برای اولین مرحله وسوسه ابلیس در فکر انسان محتکر است.

فرمان اميرالمؤمنين علي عليه السلام به مالك اشتر (فرماندار مصر) درباره ي احتكار:
«عنه عليه‏السلام
فيما كَتَبَهُ للأشتَرِ حينَ وَلاّهُ مِصرَ: واعْلَمْ مَع ذلكَ أنّ في كثيرٍ مِنهُم التُجّار وذَوِي الصَناعاتِ ضِيقا فاحِشا، وشُحّا قَبيحا، واحْتِكارا للمَنافِعِ، وتَحَكُّما في البِياعاتِ، وذلكَ بابُ مَضَرَّةٍ للعامَّةِ، وعَيْبٌ على الوُلاةِ، فامْنَعْ مِن الاحْتِكارِ؛ فإنَّ رسولَ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم مَنعَ مِنهُ.»

 


{امام على عليه‏ السلام
- در فرمان زمامدارى مصر به مالك اشتر- : با اين همه، بدان كه بسيارى از آنان - تجّار و صاحبان صنعت - در داد و ستد بيش از اندازه سخت گيرند و بخل ورزى ناپسندى دارند و به منظور سود بيشتر كالا را احتكار مى‏ كنند و به دلخواه نرخ گران مى ‏بندند و اين كار براى توده مردم زيانبار و براى حكمرانان عيب و ننگ است.

 

بنابراين، از احتكار جلوگيرى كن؛ زيرا كه رسول خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم از آن منع فرموده است.} (1)

در حدیثی از پیامبر گرامی اسلام می خوانیم ایمان رجل اشتری طعاما فکبسه اربعین صباحا یزید به غلاء المسلمین، ثم باعه فتصدق بثمنه،لم یکن کفاره لما صنع "هر کس چیزی از مواد غذائی را بخرد و به منظور گران فروختن آنرا چهل روز احتکار کند، سپس آنرا بفروشد و تمام پول آنرا (اعم از سود و سرمایه) در راه خدا صدقه دهد هرگز کفاره گناه او نخواهد شد" (2)

 در حدیث دیگری از رسول خدا (ص)می خوانیم الجالب مرزوق و المحتکر ملعون ""آنکس کوشش دارد مواد نیاز مردم را به بازارها برساند خدا به او روزی پاک می دهد،و آنکس که به عکس سعی در احتکار دارد ملعون و دور از رحمت خدا است" (3)

 باز در حدیث دیگر از همان حضرت چنین آمده است لا یحتکر الطعام الا خاطئ "کسی جز افراد خطاکار،گناهکار دست به احتکار نمی زند" (4)

مشکل امروز ما تحریم نیست؛ عمل نکردن به دینمان است

 

احتکار، جنگل ها را بیابان می کند

 

 

 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

پی نوشت:

 


1- نهج البلاغة: الكتاب 53 منتخب ميزان الحكمة: 160
2، 3 و 4: وسائل الشیعه جلد 12 صفحه 313 تا 315

 




برچسب‌ها: احتکار, گرانی, سکه, کاشکی 3 ماه پیش سکه میخریدم, فرمان اميرالمؤمنين, درباره ي احتكار, تحریم و دین, مشکل امروز ما تحریم نیست؛ عمل نکردن به دینمان است,
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

یکی از انحرافات و آسيب ‏هاى اجتماعى که جوامع انسانى در طول تاريخ خود، از آن رنج ‏برده ‏اند، مساله فقر و نابرابری درآمدها و پایین بودن وضع معیشتی توده اکثریت جامعه است؛

ثروت هاي عمومي توسط افراد خاص و طبقاتي ويژه دست به دست گشته و مردم عادي از دستيابي به آن محروم گشته اند. 

هنگامي كه امير مؤمنان علي(ع) زمام حكومت را به دست گرفت، جامعه اسلامی از ارزش ها و دستاوردهای دوران رسول خدا(ص) فاصله بسیار گرفته و دچار نابسامانی های فراوانی شده بود.

از مهم ترین این نابسامانی ها شکاف روز افزون طبقاتی بود، چرا که سنت نبوی(ص) در تقسیم بیت المال رعایت نمی شد[1]؛

بیشترین سهم اموال دولتی و غنایم جنگی به گروهی متنفذ و یا وابسته به خاندان خلافت و نیز کارگزاران حکومتی اختصاص داده می شد و تنها، سهم ناچیزی از آن به توده اکثریت مردم می رسید. نتیجه این تبعیض، ایجاد اختلاف طبقاتی شدید و نارضایتی عجیب بود. 
    
بنابراین، مشكل اساسی اقتصادی جامعه اسلامی، مساله كمبود درآمد ملی نبود؛ همه نابسامانی‏ ها از نحوه توزیع ثروت سرچشمه می ‏گرفت. 
 
 علی(ع) برای حل معضلات اقتصادی، تمام تلاش خود را بر توزیع عادلانه بیت ‏المال و تقسیم منصفانه درآمد ملی - همانند زمان رسول خدا(ص)- مصروف داشته و بهای زیادی نیز در این راه پرداختند.

 




برچسب‌ها: سیاست های اقتصادی حضرت علی (ع) , اقتصاد مقاومتی, آیات اقتصاد مقاومتی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 


مقدمه
به تحقیق می توان مهمترین دغدغه بشر، طی قرن ها زندگی در جهان مادی را جستجوی وی برای یافتن راهی به منظور بازگشت به منشأ و مبدأ اوليه اي كه از آن هبوط يافته است دانست. از همان زمان که انسان به واسطه فريب شيطان و نافرمانی از دستور خداوند، به همراه ذریه اش از بهشت عدن هبوط کرد و مستوجب گرفتاری و عذاب در قفس دنيا گرديد، بازگشت به بهشت و همجواری با خدا به آرزوی واقعی او تبدیل شد. 
از همین روست که شور و شوق بازگشت به اصل خدايي و اتحاد دوباره با او، به یکی از اصلی ترین آرزوهاي ديرينه بشر تبدیل شده است و راهکار حصول به آن، در مكاتب مختلف عرفاني به صورت هاي متنوعی ارائه شده است. اما وراي كثرت اشكال ديني و عقايد بي شمار و راهکار های مختلف موجود درباره سير و سفر بشر برای بازگشت به اصل، تنها يك راهکار واقعی برای سفر عامه و بازگشت به اصل وجود دارد و آن هم سفر به سوي خدا، پس از درک و تجربه مرگ است.

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: شیطان و نبی به روایت یهود, خنوخ کیست؟, زندگی نامه حضرت ادریس, نظر قرآن کریم درمورد عصمت فرشتگان, نتایج سقوط فرشتگان, دیو, ابلیس, جن یا فرشته مقرب!, ال شادای به چه معنی است؟, عزازیل (Azazel),

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد

اللهم العن الجبت و الطاغوت

نهم ربیع الاول، جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟

 



چند سالی است که بعضی ها در روز نهم ربیع الاول به عنوان روز تاج گذاری (آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) جشن می گیرند. و متاسفانه با برپایی چنین جشنی، سخنی از به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها در چنین روزی به میان نمی آورند و آن را نادیده می گیرند. در این مقاله بر آن شدیم تا با بررسی جشن تاج گذاری و عیدالزهراء حقیقت را روشن و واضح بگردانیم.

زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

برای شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اقوال مختلفی وجود دارد، بعضی شهادت ایشان را اول ربیع دانسته اند (1) و برخی چهارم ربیع الاول را ذکر کرده اند. (2) ولی از میان تمامی اقوال (که ظاهرا حدود ده قول وجود دارد) سخن حق و صحیح آن است که شهادت ایشان در هشتم ربیع الاول بوده است.

و اما کیفیت و همچنین زمان دقیق شهادت ایشان طبق روایت معتبر محمد بن حسین و همچنین ابوسهل اسماعیل بن علی نوبختی به این شرح است:

در هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول، امام حسن عسکری علیه السلام فرزند خودشان یعنی حجة بن الحسن عج را به حضور طلبیدند.

همینکه امام حسن علیه السلام نگاهش به فرزندش افتاد گریه کرد و فرمود: ای سید اهل بیت خود، به من آبی بده. که همانا من به سوی پروردگارم می روم. سپس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با جوشانده ای که برای حضرت آماده کرده بودند ایشان را سیراب نمودند. در این هنگام امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند که مرا برای نماز مهیا کنید. و امام زمان عج نیز پدرشان را وضو دادند. و در همان وقت نماز صبح، یازدهمین خورشید امامت و ولایت به شهادت رسیدند.(3)
هشتم ربیع الاول روز آغاز امامت امام زمان (عج)

با توجه به مطلبی که گذشت زمان دقیق شهادت امام حسن عسکری علیه السلام هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول بوده است. معلوم و واضح است که زمان نماز صبح قبل از طلوع آفتاب و آغاز روز می باشد. و به همین جهت روشن می شود که با طلوع آفتاب و شروع روز هشتم ربیع الاول امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز شده است. و نهم ربیع الاول روز دوم امامت ایشان بوده است.






:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: تاج گذاری امام زمان, چرا نهم ربیع را جشن می گیریم, زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام, نهم ربیع الاول, جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟, جشن عیدالزهراء, امامت ائمه علیهم السلام روز شادی و فرح است, مرگ عمر, نهم ربیع روز برائت از دومی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

قبل از مطالعه قسمت 2 قسمت 1 را مطالعه کنید.

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 1

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 2

مناظره با یک وهابی

نویسنده:حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی


 

 

مقداری سکوت کرد و بعد گفت: چرا باید قائل شویم که خلیفه و جانشین رسول الله حتما باید معصوم باشد؟

 

گفتم به هزار دلیل؛ از جمله ما می گوییم کسی که در جایگاه پیامبر تکیه می زند و همان رسالت رسو الله را تعقیب می کند و می خواهد آنچه رسول خدا به عنوان قانون مطرح کرده اجرا نماید و نقش قلب پیکر اجتماع را داشته باشد حتما باید سالم و بی نقص و معصوم باشد و به همین دلیل انتصاب او با خداست، همانطوری که نصب و تعیین پیامبر با خداست و البته پیامبر ماموریت می یابد او را به مردم معرفی کند.

 

گفت:مگر علی را خدا نصب کرد.

 

گفتم:بسیار بسیار جای تعجب است که حدیث منزلت و حدیث غدیر و آیه ولایت و آیه تبلیغ و صد ها حدیث و دهها آیه قرآن را که در پیرامون وصایت و ولایت علی ابن ابی طالب وارد شده با کمال بی انصافی نادیده گرفته و از آنها چشم پوشی می نمایید.

 

تا خواست سخنی بگوید اجازه ندادم، گفتم: شما در باره شان نزول آیه ولایت « انما ولیکم الله و رسوله و الذین امنو الذین یقیمون الصلاه و یوتون الزکاه و هم راکعون» چه می گویید؟

 

با کمال بی توجهی گفت این آیه در شان «عباده ابن صامت» نازل شده.

 

گفتم: عجب! اگر چنین است پس چرا به نص این آیه که ولایت زکات دهنده در رکوع را واجب دانسته، نپذیرفته اید؟ طبق نظر شما ایا سزاوار نبود بعد از رسول خدا اولین خلیفه مسلمین عباده ابن صامت باشد؟!

 

سپس ادامه دادم و گفتم: این کمال بی انصافی است؛ زیرا اغلب مفسرین اهل سنت و محدثین بزرگ و همه علما ی شیعه گفته اند: این آیه در قضیه خاتم بخشی(انگشتر دادن امیر المومنین به فقیر) نازل شده است. بعضی بزرگان اهل سنت مانند فاضل تفتازانی و مولی علی قوشچی در شرح تجرید ادعای اجماع کرده اند. از جمله قوشچی گوید:«انا نزلت باتفاق المفسرین فی حق علی ابن ابی طالب حین اعطی السائل خاتمه و هو راکع فی صلاته».

 

گفت آیه به نحو جمع آمده.

 

گفتم:حالا که نوبت به علی رسید آیه به نحو جمع است ولی اگر در باره عباده ابن صامت بود این اشکال وارد نبود؟!!! فکر می کنم عمدا اشتباه می کنی و یا نیاز به سرگرمی می داری! اگر چنین است من خیلی وقت ندارم وی لازم است به طور اجمال بدانی درباره ی اینکه آیه به نحو جمع آمده این یک امر شایع در عرب و عجم است. از باب تفخیم یا تعظیم یا جهات دیگر، اطلاق جمع بر واحد می شود ولی بر عکسش غلط است. نظیرش در قرآن زیاد آمده.

 

گفت از این بگذریم و ادامه دا: علی که فقیر بود آیا فقیر باید زکات بدهد؟ چون در آیه آمده و یوتون الزکاه.

 

گفتم اولا: چه کسی گفته علی فقیر بود، ثانیا: او کسی بود که کارهای فراوان می کرد و از درآمد خود همه را در راه خدا انفاق می نمود و اگر شنیده اید گاهی نان خالی هم نداشت؛ به علت همین کرامت و انفاقش بود که دیگران را بر خود و اهل بیتش مقدم می داشت.ثالثا: زکات در آیه، زکات واجب نیست بلکه صدقه مستحبی است و چه بسا انسانهای کم مال صدقات مستحبی می پردازند و اجرشان هم بیشتر است. راستی چه برداشت های نادرستی از قرآن دارید.

 

با نیشخند گفت: قرآن؟! کدام قرآن! قرآنی که در ایران و نزد شیعیان است یا قرآنی که در مسجد النبی یا مسجد الحرام است؟! گفتم:...

ادامه دارد...



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صهبای ولایت, مناظره, وهابی, مناظره با یک وهابی, مدنی, رشت, حجت الاسلام مدنی, اثبات شیعه, علی و نام او در قرآن, ابوبکر, خلیفه مسلمین,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

صهبای ولایت(پیش گفتار) قسمت 1

مناظره با یک وهابی

نویسنده:حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
هذا کتابنا ینطق علیکم بالحق
 
 
شام پنج شنبه اول اردیبهشت سال یکهزار و سیصد و نود هجری شمسی، پس از زیارت بقاع مقدسه مدینه منوره به زیارت مکه مکرمه و انجام نهمین عمره(به لحاظ دارا بودن مسئولیت رو حانی کاروان ) با کمال خستگی رو به روی ناودان رحمت (ناودان طلا) نشسته بودم و به خانه با عظمت پروردگار،جلت عظمته، می نگریستم و مناجات می کردم.
ساعت2:30 بامداد را نشان می داد که دیدم یک نفر وهابی(توضیح بیشتر) که با خشونت زائران بیت الله را مورد عطاب و خطاب قرار می دهد از کنار اینجانب رد شد و نگاهی معنا دار به من کرد ولی طولی نکشید که دوباره به سویم بازگشت و در مقابلم ایستاد و با زبان عربی گفت:عربی میدانی؟ گفتم:تا حدودی. از آنجا که فهمیده بود روحانی هستم با سماجت ایستاد و بحثی را به میان آورد که به زعم خود اینجانب را در محاصره سوالات خویش بشکند و احیانا تزلزلی در من افکنده تا تثبیتی بر عقیده باطلش باشد. شنیده ها حاکی از آن بود که تلفن همراه خود را در جیب خود روشن می کنند و مخفیانه بحث ها را ضبط می نمایند. به هر حال نشست و گفت:سلام علیکم. گفتم:و علیکم السلام. به عربی گفت: سوال دارم! من بی سواد و شما عالم؛ سوالم این است: فرقه شیعه از کجا پیدا شده؟! اگر حقیقت امر را برایم ثابت کنی من شیعه می شوم!!!

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صهبای ولایت, مناظره, وهابی, مناظره با یک وهابی, مدنی, رشت, حجت الاسلام مدنی, اثبات شیعه, علی و نام او در قرآن, ابوبکر, خلیفه مسلمین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

«عصام العماد» استاد دانشگاه الازهر مصر، در جمع دانشجویان شرکت کننده در ضیافت اندیشه قرآنی، دانشگاه صنعتی همدان درباره اصول و اعتقادات وهابیت افزود:

مهمترین و اساسی‌ترین اختلاف وهابیون و شیعیان بر سر امیرالمومنین (ع) است که این مساله در طول نسل‌های متوالی به صورت تقلیدی ادامه می‌یابد، اما من با شناخت و تحقیق فراوان درباره زندگی حضرت علی(ع) تغییر عقیده داده و شیعه شدم.

وی درباره شکل‌گیری فرقه وهابیت اظهار کرد: من معتقدم آمریکا و انگلیس حامیان وهابیت هستند و مشکل وهابیون این است که راه خود را گم کرده‌اند.

عصام العماد تصریح کرد: از اشکالات دیگر وهابیون این است که اهل‌بیت (ع) را به هیچ عنوان قبول ندارند و اگر کسی به اهل‌بیت (ع) علاقه ورزد از وهابیت طرد می‌شود.

وی درباره رابطه با خانواده وهابی خود ادامه داد: تلاش‌های فراوانی کردم که نظر آنان را نسبت به وهابییت تغییر دهم، اما متاسفانه موفق نشدم.

این وهابی شیعه شده خاطرنشان کرد: بیداری یعنی بصیرت و نگرش افراد قبل و بعد از بیداری تغییر می‌کند، این بیداری که در عربستان، بحرین و یمن ایجاد شده باعث به وجود آمدن همبستگی در بین جوامع آنان شده است.

عصام‌العماد بزرگ‌ترین اشتباه وهابیت را تفسیر اشتباه لغات عنوان و خاطرنشان کرد: با تفسیر اشتباه می‌توان قرآن را ۱۸۰ درجه تغییر داد و مشکل محمدعبدالوهاب این بود که قرآن را بر اساس لغت‌نامه اعراب و نه بر اساس لغت‌نامه قرآنی تفسیر کرد و همان اشتباهی را کرد که خوارج با تفسیر اشتباه خود از قرآن کردند.

وی ادامه داد: اعتقاد وهابیت به شرک بودن توسل به بقاع متبرکه و حرم اهل بیت(ع) اشتباه در تفسیر کلمات وهابیت است، چراکه دشمنان درصدد بودند تا برای شیعه مشکلاتی را فراهم کنند و در این زمینه وهابیون به گمراهی کشیده شده و در کتاب‌های خود به جای خداشناسی به قبرشناسی رسیدند تا جایی که قبل از شیعه شدنم اینقدر در مورد این مسائل با سایرین صحبت می‌کردیم که من زمانی متوجه شدم به سمت مشکلات روانی حرکت کرده و اعتقادات اسلامی ما در حال گرایش به قبور است.

وی تصریح کرد: در وهابیت به قرآن توجه شده، اما به عمق و مفاهیم آن توجهی نمی‌شود.

عصام‌العماد بیان کرد: دلیل گرایش من به مذهب شیعه این است که شیعه از عمق اسلام برآمده است.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.MASAFPORTAL.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور