صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

دانلود کتاب اهداف قیام امام حسین (علیه السلام)

قیام امام حسین (www.shiasun.com)

کتاب اهداف قیام امام حسین (علیه السلام) که از بیانات حضرت آیت الله العظمی حاج ناصر مکارم شیرازی (مد ظله العالی) جمع آوری شده و توسط حجت الاسلام والمسلمین علیان نژاد نوشته شده است. این کتاب در تیر ماه ۱۳۸۸ چاپ شده و دارای ۱۱۹ صفحه میباشد.التماس دعا


لینک دانلود (www.shiasun.com) دانلود با لینک کمکی| با حجم (۰.۶۸۵ MB) مگابایت ( سرور persiangig)

رمز  (www.shiasun.com) رمز فایل : www.shiasun.com

منبع مطلب  (www.shiasun.com) منبع : www.shiasun.com

توجه  (www.shiasun.com) جهت بروز مشکل در دانلود در بخش نظرات ما را با خبر کنید.

هزینه (wwwshaisun.com) هزینه : ۵ صلوات برای ظهور امام زمان (عجل الله فرجک)



:: موضوعات مرتبط: دانلود، دانلود کتاب، ،

برچسب‌ها: محرم, ashura, ashora, ashura in iran, arbaeen, مکارم شیرازی, دانلود کتاب محرم, دانلود کتاب امام حسین, دانلود کتاب درباره امام حسین, دانلود کتاب قیام امام حسین, دلایل قیام امام حسین, علل قیام امام حسین, قیام امام,
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

کرامات امام زمان (عج)


ديدار امام زمان(ع) پيش از آن كه به عاملى، زمانى يا مكانى بستگى داشته باشد، به عوامل روحى و معنوى وابسته است. بايد حجاب از چهره جان و ديده دل برداشته شود، تا قابليّت ديدار حاصل آيد. آنكس كه دل به مهر جمال دل آرايش باخته، و هواى وصال او را در جان مى پرورد بيش از هر چيز بايد به ترك گناه بينديشد، و به انجام واجبات و مستحبّات اهتمام ورزد. چون خود آن حضرت فرمودند:
 «فَما يَحْبِسُنا عَنْهُمْ إِلاّ ما يَتَّصِلُ بِنا مِمّا نُكْرِهُهُ وَلانُؤْثِرُهُ مِنْهُمْ».()
 اگر نامه هاى عمل شيعيان كه هر هفته به ساحت مقدّس عرضه مى شود، سنگين از بار گناهانى نبود كه ناخوشايند آن بزرگوار، و خلاف توقّع و انتظار ايشان از ياوران شان است، اين دورى و جدايى به درازا نمى كشيد.

گفتم كه روى خوبت، از من چرا نهان است؟***گفتا تو خود حجابى، ورنه رخم عيان است

با نگاهى گذرا به شرح حال كسانى كه در طىّ دوران غيبت كبراى مولا امام زمان(ع)، سعادت شرفيابى به حضور مقدّسش را داشته، يا از كرامات و معجزات و عنايات خاصّه آن حضرت بهره مند گشته اند، مى توان دريافت كه بيشترين و مهمترين عامل در حصول اين توفيق الهى براى آنان، همان توجه قلبى و مواظبت هاى عملى و رعات تقوى و استمرار برگونه اى خاص، از عبادت خداوند و اطاعت اوليائش بوده است. با اين همه نقش زمان هايى خاص، چون شب هاى جمعه، نيمه شعبان، نيمه رجب، و مكان هايى خاص، چون مكه مكرمه، مسجد سهله و مسجد جمكران، براى حصول ديدار قائم آل محمد(ع) و بهره مندى از عنايات و الطاف آن حضرت، نبايد ناديده گرفته شود.
به يقين، شيفتگانى كه در راه محبت مولاى خويش، دست از هواى نفس شسته، و جان خويش را از كژى ها پيراسته، و دل را به معنويت ها آراسته اند، و يا حداقل به حالت اضطرار رسيده اند، اگر از بركات زمانى مناسب چون شب جمعه، و مكانى مناسب چون مسجد جمكران، بهره گيرند، آسان تر به وصال مى رسند. و بى پرده تر از فيوضات آن امام رحمت تأثير مى پذيرند.
وقتى بناست مسجد جمكران، خانه حجة بن الحسن(ع) و مهمانخانه او باشد، طبيعى است كه شرافت حضور آن حضرت را بيش تر دريابد. و بديهى است كه زائر اين مسجد، خصوصاً آن گاه كه با معرفت و حضور قلب و با شوق ديدار و توسّل خالصانه آمده باشد، سعادت بهرهورى از عنايات خاصّه آن حضرت را بيش تر داشته باشد.
اين تاريخ مسجد جمكران است ـ مسجد مخصوص امام زمان(ع)كه هزار و اندى سال پيش، به دستور حضرتش ساخته شد ـ آكنده از هزاران خاطره شيرين، از معجزات و كرامت ها و الطاف خاصّه آن بزرگوار رئوف، نسبت به شيعيانى كه از دور و نزديك، با كوله بارى از اميد براى شفا طلبيدن يا حاجت خواستن يا رخصت ديدار يافتن، به آستان مقدسش، مشرّف مى شده اند.
آنچه پيش رو داريد تنها نمونه اى از اين هزاران خاطره است، هزاران خاطره اى كه اكثر آنها چه بسا در هيچ دفترى ثبت نشده، و بر هيچ زبانى تكرار نشده باشد. با اين همه همين چند نمونه كوتاه ـ برگزيده شده از دفتر ثبت كرامات مسجد مقدّس جمكران ـ از آن رو كه نشانه اى از استمرار اين عنايت ها در گذشته و حال و آينده، به شمار مى رود، مايه اميدوارى بسيار است براى آنها كه به جستجوى نشانى و به طلب عنايتى، روى به اين مسجد مى آورند.

 

 

 




برچسب‌ها: امام زمان, کرامات امام زمان, مهدی, داستان امام زمان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

دلائل اثبات رجعت در اسلام

مجله دیدار آشنا :: آبان 1380، شماره 17

 

در بسیاری از اخبار و روایاتی که در رابطه با حضرت ولی عصر ارواحنا فداه وارد شده است، به احادیثی برمی‏خوریم که حکایت از زنده شدن و بازگشت‏بعضی از مردگان - در زمان حضرت مهدی (عج) یا پس از شهادت ایشان - به این دنیا دارد. مجموعه این اخبار و روایات بحث رجعت را به عنوان یکی از مسائل ضروری و انکارناپذیر مذهب تشیع، تشکیل می‏دهند.

به لحاظ این‏که اعتقاد به رجعت، از مختصات شیعه بوده و دیگر فرق اسلامی و حتی گروه اندکی از شیعیان، شدیدا آن را انکار کرده یا مورد تردید قرار داده‏اند; بحث از رجعت، از حساسیت قابل ملاحظه‏ای برخوردار بوده و در حقیقت، هر کسی به نوعی نسبت‏به آن، اظهارنظر کرده و به شکلی آن را قبول یا رد نموده است.

ما در این مختصر، مفهوم رجعت و ادله قرآنی و روایی آن، همین‏طور نظریه علمای بزرگ شیعه در این رابطه، را به صورت فشرده، ارائه می‏دهیم.



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: رجعت, اثبات رجعت, رجعت از دیدگاه قرآن, داستان هایی در مورد رجعت, رجعت و معصومین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رجعت امام حسین (ع)

مجله موعود :: شهریور و مهر 1382، شماره 39

«رجعت» را كه عبارت است از «بازگشت گروهى از مؤمنان خالص» و «طاغيان و كفار بسيار شرور» بعد از ظهور حضرت مهدى(ع) و «در آستانه رستاخيز» 1 بايد از جمله امورى دانست كه اعتقاد بدان خاصه پيروان مكتب تشيع است. و از جانب امامان بزرگوار شيعه(ع)، تأكيدات فراوانى بر اعتقاد بدان وارد گرديده است؛ تا بدانجا كه در حديثى از امام جعفر صادق(ع)، عدم ايمان به آن، همسنگ و هموزن انكار ايشان قرار داده شده و كسانى را كه بدين موضوع اعتقاد ندارند، خارج از دايره «امامت و ولايت» معرفى فرموده ‏اند:
«از ما نيست كسى كه ايمان به رجعت نداشته باشد...»

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: رجعت, رجعت امام حسین, اولین رجعت کننده,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع:نرم افزار چشم انتظار

امام زمان (عج) در مذاهب ديگر

 

 

1 - زبـور:

قرآن‌ كريم‌ تعبيري‌ را از زبور نقل‌ مي‌كند كه‌ در زبور فعلي‌ عينا‌ موجود است. قرآن‌ كريم‌ مي‌فرمايد:
« وَ لَقَد كَتَبنا في‌ الزَبور مِن‌ بَعد الذِكر انَ‌ الارضَ‌ يرثُها عباديَ‌ الصالحونَ. » 1
« علاوه‌ بر ذكر(تورات) در زبور نيز نوشتيم‌ كه‌ بندگان‌ صالح‌ من‌ وارث‌ زمين‌ خواهند شد. »

و اينك‌ متن‌ زبور:
« زيرا كه‌ شريران‌ منقطع‌ خواهند شد، و اما منتظران‌ خداوند، وارث‌ زمين‌ خواهند شد. هان‌ بعد از اندك‌ زماني‌ شرير نخواهد بود، در مكانش‌ تا‌مل‌ خواهي‌ كرد و نخواهد بود. و اما حليمان‌ وارث‌ زمين‌ خواهند شد...زيرا كه‌ بازوان‌ شرير شكسته‌ خواهد شد. و اما صالحان‌ را خداوند تا‌ييد مي‌كند. خداوند روزهاي‌ كاملان‌ را مي‌داند و ميراث‌ آنها خواهد بود، تا ابد الاباد. » 2

و در جاي‌ ديگر مي‌فرمايد:
« قومها را به‌....

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: امام زمان (عج) در مذاهب ديگر, امام زمان در تورات, امام زمان در انجیل, هندو ها, مانویه,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

دانلود سخنرانی صوتی و تصویری استاد رائفی پور رسانه و منجی کاشان 26 27 آذر 91

 

دانلود کلیپ صوتی و تصویری سخنرانی جدید استاد رائفی پور

موضوع رسانه و منجی کاشان ۲۶-۲۷ آذر ۹۱

 

امروز کلیپ صوتی و تصویری سخنرانی جدید استاد رائفی پور در کاشان با موضوع رسانه و منجی (فرهنگ مهدوی) در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر ۹۱ برگزار شده رو آماده دانلود کردم. استاد در این جلسات در رابطه با فیلمهای آخر الزمان و همچنین ماهواره و تاثیرات آن صحبت می کنند. توصیه میکنم این سخنرانی بسیار زیبا استاد رائفی پور را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید سخنرانی جدید رائفی پور را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دانلود در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،

برچسب‌ها: رائفی پور, , فرهنگ مهدوی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
اوایل دهه شصت نوجوانی بیش نبودم،

اما خوب به خاطر دارم آن روزهایی را كه تنها شامپوی موجود

شامپوی خمره ای زرد رنگ داروگر بود
.





برچسب‌ها: تحریم, ایرا, اسرائیل,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور


.
[تصویر: PaYaNe%20JaHaN%202012%20WwW.ANTi666.iR.jpg]

استاد رائفی پور
دانشگاه اصفهان
موضوع: پایان جهان در 2012
اسفند 90
لينك دانلود : {لينك مستقيم} حجم 31 مگابايت



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، دانلود، سخنرانی رائفی پور، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: سخنرانی 2012 استاد رائفی پور, پایان دنیا,
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع: وبلاگ استاد علی اکبر رائفی پور

بسم الله الرحمن الرحیم

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

 

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012،زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید

"خودتان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایید"

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: پاسخ استاد رائفی پور به نظریه ی پایان دنیا, علت بروز پایان دنیا, پایان دنیا و نظم نوین جهانی, مایا, نظریه پایان دنیا, پاسخ علما به نظریه پایان جهان, ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور