صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

شبکه مروج وهابیت

روابط پنهانی گروهک های وهابی و موساد

نشریه فارین پالسی فاش کرده است، که گروهک وهابی تروریستی عبدالمالک ریگی موسوم به «جند الله» که در ایران دست به عملیات تروریستی می زده، از سوی اسرائیل پشتیبانی و تجهیز می شده است.

 

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، به نقل از نشریه فارین پالسی، نشریه، گروهک وهابی تروریستی عبدالمالک ریگی موسوم به «جند الله» که در ایران دست به عملیات تروریستی می زده، از سوی اسرائیل پشتیبانی و تجهیز می شده است. در مقاله نشریه فارین پالسی آمده است که مقامات موساد برای انجام عملیات تروریستی در ایران به صورت مستقیم با اعضای این گروهک مذاکره می کردند. مارک پری نویسنده این مقاله و تحلیل گری این مجله آمریکایی می گوید از عکس العمل اسرائیل تعجبی نکرده و نباید انتظار داشت که دولت اسرائیل این اتهامات را تایید کند.
وی همچنین در مورد چرایی و چگونگی عملیات تروریستی توسط موساد در آن منطقه از ایران به وسیله گروهک «ریگی» گفت، وقوع چنین حملاتی از سوی اسرائیل بسیار واضح به نظر می رسد. از نظر جنگ افروزان تل آویو، چنین حملاتی نه تنها تروریستی نیست که میهن پرستانه است.
وی در مورد انگیزه اسرائیل برای تجهیز گروهک ریگی گفت، آنها یک گروهک تروریستی هستند و هدفشان هم ایرانی ها است. گروهک «ریگی» بدون شک در کشتار مردم ایران و افرادی از سپاه پاسداران انقلاب ایران دست داشته است. فرسودن توان ایران و نگاه جدایی طلبانه این گروه با مواضع اسرائیل همخوانی کامل دارد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.masafportal.com

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=




برچسب‌ها: وهابیت, موساد, موساد و وهابیت, اسرائیل,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) حرام است!

فارس: مفتی وهابی سعودی برگزاری هرگونه جشن به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) را حرام اعلام کرد.

"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" که مفتی کل عربستان سعودی به شمار می‌آید، روز گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی "المدینه" گرفتن هرگونه جشن به مناسبت میلاد پیامبر (ص) را بدعتی بی‌پایه و اساس خواند.

وی گفت: من هیچ پایه و اساسی درباره گرفتن جشن به مناسبت تولد پیامبر در سنت رسول خدا، سنت خلفای راشدین و ائمه هدایت نمی‌بینم.

چندی پیش این مفتی وهابی سعودی پس از فاش شدن برخی از مفاسد خاندان آل‌سعود استفاده از توئیتر و فیس بوک را برای مردم عربستان تحریم کرده بود.

این مفتی وهابی در ادامه افزود: برخی اعتقاد دارند، اگر کسی برای تولد پیامبر جشن نگیرد، به رسول خدا جفا کرده و شرط محبت را به جا نیاورده است و این تصوری اشتباه است.

مفتی سعودی تاکید کرد: بالعکس کسانی که جشن نمی‌گیرند و به این مناسبت بهایی پرداخت نمی‌کنند، دقیقا همان کسانی هستند که به سنت پیامبر پایبند هستند و اگر نشانی از چنین کاری بین خلفای راشدین و پیروان آنان می‌یافتند پیش و بیش از هر کس به برگزاری چنین مراسمی اقدام می کردند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

WWW.masafportal.COM

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

شبکه مسیحی فارسی زبان ؛
یک کشیش مسیحی مدعی شد که حضرت عیسی (ع)هر گناهی را می بخشد و نیازی نیست که مسیحیان نگران باشند.    

به گزارش سرویس دینی جام نیوز ،کارشناس یکی از شبکه های ماهواره ای مسیحی در آمریکا ، در تاریخ 26ژانویه (6 بهمن ) پیرامون بخشش گناهان صحبت کرد. وی گفت: « هر گناهی را عیسی مسیح می بخشد. هر گناهی را عیسی در روی صلیب پرداخت کرده است. حتی اگر شخصی قاتل باشد گناهش بخشیده می شود».
وی افزود :«خدا همین الآن از ما خشنود است، نباید(لازم نیست) کاری کنیم که خشنود تر شود. خدا پولس را که قاتل بود، بخشید. وقتی اینجوری می بخشد چرا من باید نگران باشم که خدایا تو از من راضی هستی یا نه؟».
شایان ذکر است ، مسیحیان معتقدند که حضرت عیسی (ع) به روی صلیب رفت و گناهان تمام مسیحیان( گذشته و آینده ) بخشیده شد. این اعتقاد مسیحیت سبب بی بندوباری می شود چرا که شخص همه گناهانش را آمرزیده می داند و معتقد است هر گناهی نیز که انجام دهد حضرت عیسی (ع) آن را می بخشد. از همین روی شخص خود را مسئول اعمال خویش نمی داند
گفتنی است که مسیحیان عمل نیکو و پسندیده را در سعادت و نجات موثر نمی دانند ، تنها کسانی را سعادتمند میدانند که به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی(ع) اعتقاد داشته باشند. به عبارت دیگر عمل جایگاهی در دین مسیحیت منحرف ندارد.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

www.masafportal.com


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

وضعیت زنان در آخرالزّمان


نویسنده مرضیه شریفی


  یکی از مسائلی که در حکومت‌های آخرالزّمان مطرح است، بنا بر اخباری که از معصومان(علیه السلام) وارد گردیده است، سلطه و نفوذ زنان در امور سیاسی می‌باشد:
امیر مؤمنان(علیه السلام) می‌فرماید: «... و آن هنگامی است که زن‌ها مسلّط شوند، کنیزان تسلّط پیدا کنند و کودکان حکومت کنند.»1
«هنگامی که زن‌ها بر تخت سلطنت چیره شوند و بر هر مردی چیره باشند و جز خواسته آن‌ها عملی نگردد.»2
امام صادق(علیه السلام) می‌فرمایند: «و زنان را می‌بینی که به‌سان مردان، مجالس (کنفرانس) راه می‌اندازند.»

به ادامه مطلب بروید

 




برچسب‌ها: زنان, آخرالزّمان, ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

Mahdi.svg

 

یا صاحب الزمان !

 

داستان یوسف را گفتن وشنیدن به بهانه ی توست . شرمنده ایم... می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست . می دانیم كوتاهیها ، نادانیها و سستیهای ما ، ستمهایی است كه در حق تو كرده ایم ...

 

یعقوب به پسران گفت : به جستجوی یوسف برخیزید ، و ما با روسیاهی و شرمندگی ، آمده ایم تا از تو نشانی بگیریم . به ما گفته اند اگر به جستجوی تو برخیزیم ، نشانی از تو می یابیم .

 

اما ای فرزند احمد ! آیا راهی به سوی تو هست تا به دیدارت آییم . اگر بگویند برای یافتن تو باید بیابانها را در نوردیم ، در می نوردیم . اگر بگویند برای دیدار تو باید سر به كوه و صحرا گذاریم ، می گذاریم .

 

ای یوسف زهرا !

 

خاندان یعقوب پریشان و گرفتار بودند ، ما و خاندانمان نیز گرفتاریم ، روی پریشان ما را بنگر . چهره زردمان را ببین . به ما ترحم كن كه بیچاره ایم و مضطرب

 

ای عزیزِ مصرِ وجود !

 

سراسر جهان را تیره روزی فرا گرفته است . نیازمندیم ! محتاجیم و در عین حال گناهكار ...از ما بگذر و پیمانه جانمان را از محبت پر كن .

 

یابن الحسن !

 

برادران یوسف وقتی به نزد او آمدند كالایی – هر چند اندك – آورده بودند ، سفارش نامه ای هم از یعقوب داشتند . اما ... ای آقا ! ای كریم ! ای سرور ! ما درماندگان ، دستمان خالی و رویمان سیاه است . آن كالای اندك را هم نداریم . اما... نه ، كالایی هر چند ناقابل و كم بها آورده ایم . دل شكسته داریم ... مقدورمان هم سری است كه در پایت افكنیم .

ناامیدیم و به امید آمده ایم. افسرده ایم و چشم به لطف و احسان تو دوخته ایم . سفارش نامه ای هم داریم ... پهلوی شكسته مادر مظلومه ات زهرا را به شفاعت آورده ایم ...




برچسب‌ها: ای یوسف زهرا !,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مری دیلی در «کلیسا و جنس دوم»، (1968) و «زن بوم‏شناسی»، (1978) اعتقاد دارد:
جادوی مردسالاری، مسیحیت است که مذهب خدای مؤنث را با گنجاندن برخی عناصر آن در اسطوره‏های جدیدی که از هر نوع قدرت مؤنث تهی شده مسئله کرده است. برای نمونه، اقانیم ثلاثه، صلیب و تولد عیسی از یک باکره عناصری بودند که از خدای مؤنث گرفته شدند

«مرد» از دیدگاه فمینیسم

مسئله «مرد» یکی از مسائل مهمی است که در مباحث فمینیسم برجسته شده است و در واژه‏هایی مانند: مردسالاری، پدرسالاری، مردمحوری، نظام سلطه مردانه و... ظهور پیدا می‏کند.
در مسئله «مرد» دیدگاه‏های متفاوتی در میان فمینیست‏ها وجود دارد؛ بعضی از فمینیست‏ها، مردان را دشمن سازش‏ناپذیر زنان می‏دانند و در پیش گرفتن راهی جداگانه و خودمختارانه را برای برآوردن نیازهای زنان تجویز می‏کنند. از این نقطه‏نظر، مردان در زندگی زنان به کلی زائدند و هیچ گونه سازشی بین زنان و مردان وجود نخواهد داشت.1
در این نگاه رادیکال فمینیست‏ها به مرد، نظام مردسالاری و پدرسالاری چیزی دانسته می‏شود «بی‏زمان». از نگاه آنها مردان همواره در پی این بوده و هستند و خواهند بود که بر زنان تسلط داشته باشند. آنان از هر وسیله‏ای چه منصفانه و چه ناشایست برای رسیدن به این مقصود استفاده خواهند کرد.
این اعتقاد، اعمال قدرت مردانه را به دنیاهای «عمومی» سیاست و «کار» محدود نمی‏کند، بلکه آن را تا قلمرو خصوصی و حیطه شناختی روابط جنسی هم ادامه می‏دهد.
در یک بیان ملایم‏تر از فمینیست‏ها، «مردسالاری» به عنوان علامت اختصاری برای شرایطی که زنان، نابرابری را چه در عرصه عمومی و چه در عرصه خصوصی، تجربه می‏کنند، به کار برده می‏شود. در این بیان ضعیف‏تر، منظور از پدرسالاری، ساختاری است اجتماعی و زاییده معانی مربوط به مذکر و مؤنث بودن و خلاصه زاییده جنس است.2
در اینجا به عنوان نمونه به برخی از دیدگاه‏های فمینیست‏ها در مورد مرد و مردسالاری اشاره می‏شود:
هایدی هادتمن، مردسالاری را مجموعه‏ای از مناسبات اجتماعی با زمینه‏ای مادی تعریف می‏کند که بر پایه نظامی متشکل از روابط سلسله مراتبی مردانه وهم‏بستگی مردانه عمل می‏کند و معتقد است که مردسالاری، جهان‏شمول و غیرقابل تغییر نیست و شدت و حدّت آن در طول زمان تغییر می‏کند.
دورتی دینرستین، در مقام روانکاو، مدعی است مردسالاری، با حذف زنان از تاریخ، از شکل‏بندی جنسیتی مردان و زنان و معیار دوگانه‏ای که این شکل‏بندی را موجب می‏شود، ریشه می‏گیرد.
الیزابت مینچ معتقد است کاری که ما فمینیست‏ها انجام می‏دهیم، با کپرنیک که مرکزیت زمین را از میان برد و با داروین که محور بودن نوع ما را از بین برد، قابل قیاس است. ما محوریت مرد را از بین می‏بریم و این دگرگونی، بنیادی است.3 بر اساس این نگرش، زن و مرد دو موجود متناقض و نابرابرند که با یکدیگر تضاد منافع دارند. بنابراین، چنین تبلیغ می‏کنند که مردان مقصر اصلی زیردست بودن زنان هستند.

به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: فمینیسم,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور