صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 چه کسی می‌خواهد به داد تخلفات انتخاباتی شهر رشت برسد؟





رشت، شهری بی دفاع است که در این دوره تاریخی میان حصار افکارافرادی محبوس شده که دلشان برای این شهر نمی‌سوزد. جدا از بومی‌بودن یا نبودن ، «رشتی» بودن یا نبودن منتخبین این دوره و دوره‌های قبلی شورای شهر باید گفت وقتی کسی در شهری زندگی می‌کند، یا حداقل خودش را اهل و مقیم آن شهر می‌داند یا فراتر از این‌ها در آن شهر مقام و جایگاهی دارد و اتفاقات شهری منتج از تصمیمات او دیده می‌شود، باید کمی‌به خودش بیاید و شهر را با تجربه ی مفیدی رو به رو کند.

شکست رشت در دوره ی قبلی شورای شهر و وقایعی که مردم شهر از آن خبر دارند منجر به انتخاباتی سالم با رعایت اخلاق انتخابی نشد و در این دوره نیز وعده‌های غیر عملی و غیر علمی‌،همچنین عدم رعایت اصول اولیه قانون مدنی باعث شد نه تنها چهره انتخابات زشت و ناپسند باشد، بلکه چهره شهر نیز مکدر شود.


دیوار نویسی‌های زشت و زننده با الفاظی دور از شئون انسانی، پوستر چسبانی‌های غیر اصولی که فضای بصری نازیبای شهر را بیش از پیش زشت و کثیف جلوه می‌دهد. این بی اخلاقی‌ها و دور بودن از تمدن انسانی تا جایی پیش رفته که ستادهای انتخاباتی به تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، سطل‌های زباله شهری، جداول خیابان‌ها و … نیز رحم نکرده اند.



:: موضوعات مرتبط: خبر، سیاسی، انتخابات، ،

برچسب‌ها: شورا, ابطال, رشت, ابطال شورا,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 13 تير 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور