صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

امام زمان.نماز



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: منتظر, امام زمان,
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آبان 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع:آخرین بت شکن

إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا

سال 92 گویی نافش را با زلزله بریده اند. چراکه زلزله هنوز هم در جای جای کشور عزیزمان ایران پرسه می زند و به خانه هایمان که بعلت عدم رعایت اصول ایمن ‌سازی صحیح در مرز ویرانیست سرک می کشد. هنوز آثار غمبار زلزله اخیر درشهر شُنبه بوشهر  از یادها نرفته بود که زاهدان، سراوان  و برخی دیگر از مناطق استان سیستان و بلوچستان لرزید و حتی دو روز پیش تر بافق، بهاباد و دیگر نواحی استان یزد  نیز از لرزش زمین بی بهره نبود. شرق تهران و فیروزکوه (لینک) هم که هرچند بدون خسارت اما بهر حال در لیست زلزله خیزهای اولین ماه سال 92 جای گرفت. همانطور که طی دو روز گذشته در خبرها آمده بود تسوج در آذربایجان‌شرقی  هم از زمین لرزه در امان نبود

و امروز زلزله ای با قدرت 4.1 ریشتر اصفهان و باقدرت6.6 سیچوان در جنوب غربی چین را لرزاند.

در کمتر از یک ماه حدود 5 زلزله در نقاط مختلف ایران رخ داد و کشته و زخمی زیادی بر جای گذاشت.


در نشانه های ظهور(غیرحتمی) این است که در سالی که قرارست درآن امام زمان ظهور کند زلزله زیاد به وقوع می پیوندد.

ودر زیر به چند رویایت در مورد زلزله وظهور اکتفا می کنیم

اما....بدانید که حتما نمی گوییم این زلزله ها همان زلزله عصر ظهور است




:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، خبر، ،

برچسب‌ها: زلزله, زلزله های سال92, زلزله اصفهان, زلزله های پی در پی در ایران, زلزله و ظهور امام زمان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 31 فروردين 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد

اللهم العن الجبت و الطاغوت

نهم ربیع الاول، جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟

 



چند سالی است که بعضی ها در روز نهم ربیع الاول به عنوان روز تاج گذاری (آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف) جشن می گیرند. و متاسفانه با برپایی چنین جشنی، سخنی از به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها در چنین روزی به میان نمی آورند و آن را نادیده می گیرند. در این مقاله بر آن شدیم تا با بررسی جشن تاج گذاری و عیدالزهراء حقیقت را روشن و واضح بگردانیم.

زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام

برای شهادت امام حسن عسکری علیه السلام اقوال مختلفی وجود دارد، بعضی شهادت ایشان را اول ربیع دانسته اند (1) و برخی چهارم ربیع الاول را ذکر کرده اند. (2) ولی از میان تمامی اقوال (که ظاهرا حدود ده قول وجود دارد) سخن حق و صحیح آن است که شهادت ایشان در هشتم ربیع الاول بوده است.

و اما کیفیت و همچنین زمان دقیق شهادت ایشان طبق روایت معتبر محمد بن حسین و همچنین ابوسهل اسماعیل بن علی نوبختی به این شرح است:

در هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول، امام حسن عسکری علیه السلام فرزند خودشان یعنی حجة بن الحسن عج را به حضور طلبیدند.

همینکه امام حسن علیه السلام نگاهش به فرزندش افتاد گریه کرد و فرمود: ای سید اهل بیت خود، به من آبی بده. که همانا من به سوی پروردگارم می روم. سپس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با جوشانده ای که برای حضرت آماده کرده بودند ایشان را سیراب نمودند. در این هنگام امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند که مرا برای نماز مهیا کنید. و امام زمان عج نیز پدرشان را وضو دادند. و در همان وقت نماز صبح، یازدهمین خورشید امامت و ولایت به شهادت رسیدند.(3)
هشتم ربیع الاول روز آغاز امامت امام زمان (عج)

با توجه به مطلبی که گذشت زمان دقیق شهادت امام حسن عسکری علیه السلام هنگام نماز صبح روز هشتم ربیع الاول بوده است. معلوم و واضح است که زمان نماز صبح قبل از طلوع آفتاب و آغاز روز می باشد. و به همین جهت روشن می شود که با طلوع آفتاب و شروع روز هشتم ربیع الاول امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آغاز شده است. و نهم ربیع الاول روز دوم امامت ایشان بوده است.






:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: تاج گذاری امام زمان, چرا نهم ربیع را جشن می گیریم, زمان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام, نهم ربیع الاول, جشن تاج گذاری یا جشن عیدالزهراء ؟, جشن عیدالزهراء, امامت ائمه علیهم السلام روز شادی و فرح است, مرگ عمر, نهم ربیع روز برائت از دومی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

 امام زمان را می خواهیم. پس شیطان هر کاری می کند که یا ما غافل شویم از امام زمان یا دینمان را از دست بدهیم.چون شیطان توسط امام زمان کشته خواهد شد.

در جریان آفرینش انسان ، تمامی ملائک به انسان احترام ورزیدند و او را عالی قدر دانستند، اما شیطان حاضر نشد و راه نژاد پرستی را در پیش گرفت، او سوگند خورد که اثبات کند که انسان لیاقت بزرگی و اشرف مخلوقات را ندارد.

شیطان توسط خدا لعن شد ، او انسان را فریب داد و باعث شد انسان بر روی زمین بیاید تا فرصت یابد تا خود را به خدا اثبات کند. چون او از خدا طلب بخشش کرد. خدا انسان را بخشید و به او فرصت داد.

انسان باید به خدا اثبات کند که....

 

 

خواهان آمدن امام زمان هستیم ؟ – قسمت دوم

 

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: آزمون های قبل از ظهور, توابین, آزمون حکمیت, آزمون افراد مستجاب الدعوه, فتنه88, آزمون جهاد,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

در این مقاله به بررسی مو شکافانه ی ابعاد مختلف عملکرد انقلاب اسلامی می پردازیم و عملکرد های مثبت و منفی و مدل اسلامی آن را بیان می کنیم.

تاکید می کنیم که هدف ما نقد مسلمانان و مومنانی که ، در کشور اسلامی ، از همان ابتدا به ارزش های اسلامی پایبند بودند نیست. بلکه نقد کسانی است که با عملکرد خود ، انقلاب اسلامی و ۸ سال جهاد در راه خدا را بیهوده می پندارند و خواهان آمدن امام زمان نیستند.

این یک واقعیت است که اگر جمهوری اسلامی ایران در این ۳۰ سال به دین اسلام به درستی عمل می کرد. دین اسلام جهانی و احتمال ظهور امام زمان (عج) زیاد می شد. سنت خدا از زمان قوم بنی اسرائیل تا اقوام عرب که پیامبر گرامی اسلام بر آنان فرستاده شد این بود که اگر قومی پس از مدتها دور بودن از خدا بخواهد به خداوند رو بیاورد. خداوند آزمون هایی را از آن قوم خواهد گرفت.

قوم بنی اسرائیل برای ....

 

خواهان آمدن امام زمان هستیم ؟ – قسمت اول

به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: تحرم, تحریم آزمون الهی, ظهور, آزمون های قبل ظهور, خرمشهر, آزمون های گرفته شده از ایرانیان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

www.MASAFPORTAL.com

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 


 

 

 

 

گرچه صدا وسیما به عنوان یك رسانه ملی در موارد بسیاری، به حق، احیاء ارزشهای دینی - اجتماعی را در دستور كار دارد، لیكن در مواردی دچار انحراف جدی تبلیغاتی گردیده، مسائلی را ترویج می كند كه خلاف نص صریح قرآن و بینات دین مبین اسلام است و به صورت معضل بزرگ تبلیغاتی جلوه گر می شود.
قابل ذكر است كه این شاخصهای انحرافی، در جذاب ترین و پر بیننده ترین برنامه ها دنبال می شود و می توان گفت حكایت از لجام گسیختگی در برنامه های تبلیغاتی صدا وسیما دارد. در اینجا از باب نمونه به چند مورد از این شاخصهای خطایا خلاف شرع تبلیغاتی اشاره می شود:

 

 

  



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: توهین به حكم چند همسری, صدا وسیما و جابجایى ارزشها , همنشینی نامحرمان قبل از ازدواج, وقف و صدا و سیما, دگرگون سازی پایگاههای مردمی سیما, زنان, مردان عریان ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 13 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

دلائل اثبات رجعت در اسلام

مجله دیدار آشنا :: آبان 1380، شماره 17

 

در بسیاری از اخبار و روایاتی که در رابطه با حضرت ولی عصر ارواحنا فداه وارد شده است، به احادیثی برمی‏خوریم که حکایت از زنده شدن و بازگشت‏بعضی از مردگان - در زمان حضرت مهدی (عج) یا پس از شهادت ایشان - به این دنیا دارد. مجموعه این اخبار و روایات بحث رجعت را به عنوان یکی از مسائل ضروری و انکارناپذیر مذهب تشیع، تشکیل می‏دهند.

به لحاظ این‏که اعتقاد به رجعت، از مختصات شیعه بوده و دیگر فرق اسلامی و حتی گروه اندکی از شیعیان، شدیدا آن را انکار کرده یا مورد تردید قرار داده‏اند; بحث از رجعت، از حساسیت قابل ملاحظه‏ای برخوردار بوده و در حقیقت، هر کسی به نوعی نسبت‏به آن، اظهارنظر کرده و به شکلی آن را قبول یا رد نموده است.

ما در این مختصر، مفهوم رجعت و ادله قرآنی و روایی آن، همین‏طور نظریه علمای بزرگ شیعه در این رابطه، را به صورت فشرده، ارائه می‏دهیم.



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: رجعت, اثبات رجعت, رجعت از دیدگاه قرآن, داستان هایی در مورد رجعت, رجعت و معصومین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رجعت امام حسین (ع)

مجله موعود :: شهریور و مهر 1382، شماره 39

«رجعت» را كه عبارت است از «بازگشت گروهى از مؤمنان خالص» و «طاغيان و كفار بسيار شرور» بعد از ظهور حضرت مهدى(ع) و «در آستانه رستاخيز» 1 بايد از جمله امورى دانست كه اعتقاد بدان خاصه پيروان مكتب تشيع است. و از جانب امامان بزرگوار شيعه(ع)، تأكيدات فراوانى بر اعتقاد بدان وارد گرديده است؛ تا بدانجا كه در حديثى از امام جعفر صادق(ع)، عدم ايمان به آن، همسنگ و هموزن انكار ايشان قرار داده شده و كسانى را كه بدين موضوع اعتقاد ندارند، خارج از دايره «امامت و ولايت» معرفى فرموده ‏اند:
«از ما نيست كسى كه ايمان به رجعت نداشته باشد...»

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: رجعت, رجعت امام حسین, اولین رجعت کننده,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور


.
[تصویر: PaYaNe%20JaHaN%202012%20WwW.ANTi666.iR.jpg]

استاد رائفی پور
دانشگاه اصفهان
موضوع: پایان جهان در 2012
اسفند 90
لينك دانلود : {لينك مستقيم} حجم 31 مگابايت



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، دانلود، سخنرانی رائفی پور، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: سخنرانی 2012 استاد رائفی پور, پایان دنیا,
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع: وبلاگ استاد علی اکبر رائفی پور

بسم الله الرحمن الرحیم

چند وقتی است که پیامی مشکوک و درعین حال مبهم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است .

 

پیامی با این مضمون  که در ر روزهای 23 ،24 و 25 دسامبر 2012،زمین  در خاموشی کامل و تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و در ادامه با لحنی متمایز و نچسب نسبت به فرض غلط نویسنده این پیام، سخن از نظمی جدید رانده است که جهان پس از این روزها به خود خواهد دید

"خودتان را برای رویارویی با جهانی کاملاً تازه آماده نمایید"

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: پاسخ استاد رائفی پور به نظریه ی پایان دنیا, علت بروز پایان دنیا, پایان دنیا و نظم نوین جهانی, مایا, نظریه پایان دنیا, پاسخ علما به نظریه پایان جهان, ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 1 دی 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور