صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ در حالیکه برخی با راه‌اندازی گروه‌های مختلف به شمارش معکوس پایان جهان در ماه آینده پرداخته‌اند، سازمان ناسا هشدار داده که شایعات مضحک و بی اساس «پایان جهان» مایاها یک تهدید واقعی برای ترساندن کودکان و افسردگی نوجوانان و در نهایت افزایش آمار خودکشی محسوب می‌شود.
دیوید موریسون، فیزیک‌اخترشناس مرکز پژوهش ایمز ناسا از دریافت ایمیل‌ها و نامه‌های فراوان از سوی شهروندان مضطرب و به خصوص از افراد جوان خبر داده است.
به گفته مریسون، برخی از آنها اظهار کرده بودند که از ترس زیاد قادر به خوردن و خوابیدن نبوده و برخی از تمایل به خودکشی گفته بودند!
وی این گفته‌ها را در یک ویدیوی آنلاین در صفحه....

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: خودکشی در پی شایعه پایان جهان, پایان جهان, اضطراب, ترس,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا کنون شايعات زيادي در مورد خرافه اي به نام پايان دنيا در تاريخ 21 دسامبر شنيده ايم. اما با افزايش اين گونه خبرها، برخي سايت هاي خبري و پايگاه هاي اينترنتي نيز مانند هافينگتون پست، اينفو وار، گاردين و چندي ديگر با مطرح کردن نظرات علمي توسط کارشناسان و يا دانشمندان ناسا که بر پايه قوانين رياضي و نجوم است، تقويم مايا، پيش گويي نوستراداموس و ساير پيش بيني ها را در مورد پايان دنيا در بيست و يک دسامبر بي پايه و اساس مي دانند.


اين در حالي است که در حال حاضر مردم زيادي در سراسر دنيا خرافه وقوع آخرالزمان در روز 21 دسامبر را باور کرده اند و به فکر ذخيره مواد غذايي و ساير لوازم مورد نياز در اين روز ها هستند.

لازم به ذکر است که برخي افراد هم از ترس و حماقت مردم سواستفاده کرده و به گرانفروشي و ساير کلاهبرداري ها دست زده اند.




:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: شوخي جوانان با پايان دنيا, نقشه جهان پس از سال 2014 , ديدگاه قرآن درمورد آخرالزمان, نظم نوین جهانی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

منبع:http://khabarfarsi.com

 

به گزارش پارس به نقل از جام جم آنلاين، مثلا گفتند كه سياره نيبيرو كه يك سياره افسانه‌اي است، در حال حركت به سوي كره زمين است يا اين كه شهاب سنگ‌هاي پراكنده‌اي قرار است به زمين برخورد كنند؛ سياره‌ها نيز به گونه‌اي همتراز خواهند شد كه زمين تحت تاثير قرار بگيرد؟‌ جالب است كه از نظر شايعه‌پردازان همه اين اتفاقات با هم رخ مي‌دهد و بعد از آن هم پرونده زمين براي هميشه بسته مي‌شود. اين حرف مثل يك گلوله برفي از قله كوه سر خورد و وقتي به پايين رسيد در قالب يك بهمن بزرگ ترسناك خودش را به ديگران نشان داد. وقتي مي‌بينيم عده‌اي از مردم اين حرف را پذيرفته‌اند بي‌اختيار ياد شعر باباطاهر مي‌افتيم كه مي‌گفت:‌ «متاع ...

به ادامه مطلب بروید

 




برچسب‌ها: پاین دنیا, مایا, نظریه پایان دنیا, پاسخ علما به نظریه پایان جهان, پاسخ قرائتي به شايعه بي اساس پايان دنيا, قرائتی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

آبلیسک چرا و چگونه بوجود آمد؟ 

 

 

 

نکته جالب توجه در مورد ابلیسک‌ها این است که این نمادهای پاگانیسم هم‌‌اکنون رواج بسیاری یافته‌اند و در سه قرن گذشته صدها ابلیسک در نقاط مختلف جهان ساخته شده است. شاید بتوان این سازه شرک‌آلود را جزو معدود نمادهایی دانست که تا بدین حد در میادین و اماکن مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. نمونه‌های مختلف ابلیسک‌ها را می‌توان در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان و ... مشاهده نمود. مشهورترین ابلیسک دوران مدرن که در عین حال بزرگترین ابلیسک تاریخ نیز است، ابلیسک یادبود جرج واشنگتن، اولین رئیس‌جمهور آمریکا و از اعضای ارشد لژ‌های ماسونی، است که در قرن نوزدهم در آمریکا ساخته شد. 

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: آبلیسک, ابلیسک چیست, ایسیس, بوئنس‌آیرس, آنوبیس, سِت, رمی جمرات, Anubis, Set, Isis, Chesed, Tello, Banebdjed, Mendes,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
داستان استر

وشتی همسر خشایار شا بود و ملکه ایران.

برسم عادت شاهانه ، همیشه و هر ساله جشنهایی در دربار برگزار میشد. یکی از این جشنها سالگرد پادشاهی و تاجگذاری بود. خشایارشا تمام بزرگان مملکت را برای حضور در این جشن به یکی از قصرهای خود در شوش دعوت کرده بود. این جشنها همواره با شراب و میگساری و ملاعبه با زنان و کنیزان همراه بود. 

 

وشتی

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: استر, قتل75000ایرانی, عید پوریم, Purim, عید ایرانی کشی, 13, فروردین, 13 بدر, چرا 13 فروردین از خانه هامان بیرون میرویم, بدر, هامان, استر, مردخای, خشایار,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

سلامدانلود کتاب موبایل جاوا فراماسونری چیست؟ zarmob.com

شاید سوال های زیادی درباره برخی اعداد  مانند ۶۶۶ برای شما بوجود امده باشد که اصلا معنی این عدد چیست و چه رابطه ای با شیطان دارد چرا مثلا عدد ۲۲۲ را به شیطان نسبت ندادند؟؟ و واقعا فراماسونری چیست؟می توان گفت این سؤالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن نیستند و یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت این تشکیلات، برای ما مسلمانان امری لازم و ضروری است. کلمه ی ماسون (mason) یعنی بنّا، فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. یکی از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist = دجال)، یا به تعبیر بعضی از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند. فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند. کتاب فراماسونری چیست نوشته آقای علی اکبر رائفی پور است و توسط آقای بهزاد علوی به کتاب جاوا موبایل و قابل استفاده برای تمام گوشی های موبایل دارای سیستم جاوا تبدیل شده است که این کتاب از بخش های زیادی تشکیل شده برخی از بخش های کتاب فراماسونری چیست؟:
- رازهای شیطان پرستی(ماسونی) یک دلاری
- شواهد ارتباط آمریکا با فراماسونری
- ابزارهای فراماسونری
- اهداف فراماسونری
- علامات و اعداد در فراماسونری
- عقاید فراماسونری
- نحوه ی اوج گیری فراماسونری

برای دانلود کتاب جاوا موبایل فراماسونری چیست؟ از متفاوت ترین سایت موبایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پسورد فایل: کلمه عبور ندارد

لینک دانلود - 1.29 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،

برچسب‌ها: دانلود, کتاب موبایل, کتاب ماسون, کتاب موبایل ماسونری,
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

فراماسونری - آلورشاپ

دانلود کتاب فراماسونری (دجال آخرالزمان)

 

فراماسونری چیست؟

می توان گفت این سوالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن نیستند و یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن ، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت این تشکیلات ، برای ما مسلمانان امری لازم و ضروری است.مقاله و کتاب فراماسونری

با دانلود و مطالعه این کتاب که با فرمت Pdf می باشد می توانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با فراماسونری کسب نمایید.


حجم فایل :21.5 مگابایت
رمز فایل : www.alvershop.com
لینک دانلود در ادامه مطلب ...



:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،

برچسب‌ها: دانلود کتابوکتاب اطلاعات ماسونی, کتاب پی دی اف ماسونی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نام کتاب موبایل : فراماسونری
نویسنده: علی اکبر رائفی پور
تعداد صفحات:نامشخص
فرمت کتاب: جاوا
زبان کتاب: فارسی

 

وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir

توضیحات:
فراماسونری چیست؟می توان گفت این سؤالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن نیستند و یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت این تشکیلات، برای ما مسلمانان امری لازم و ضروری است. کلمه ی ماسون (mason) یعنی بنّا، فراماسون (Freemason) یعنی بنّای آزاد. ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی است که بر ارکان دولت های جهان و اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و بسیار هم آزادانه عمل می کند. کسی که عضو فراماسونری است، ماسون یا فراماسون نامیده می شود. یکی از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist = دجال)، یا به تعبیر بعضی از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند. فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند.

فهرست کتاب:
- رازهای شیطان پرستی(ماسونی) یک دلاری
- شواهد ارتباط آمریکا با فراماسونری
- ابزارهای فراماسونری
- اهداف فراماسونری
- علامات و اعداد در فراماسونری
- عقاید فراماسونری
- نحوه ی اوج گیری فراماسونری

 

 

حجم فایل: 1.4 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir


:: موضوعات مرتبط: دانلود، نرم افزار مذهبی، ،

برچسب‌ها: کتاب, کتاب استاد رائفی پور, فراماسونری,
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

کتاب تبار انحراف از کتب بسیار جالب و پژوهشی پیرامون نقش کلیدی یهود در ایجاد انحراف در تاریخ و مبارزه با اسلام همچنین دست های پشت پرده یهودیان در قبل و بعد از اسلام میباشد حجت الاسلام و المسلمین طائب از نویسندگان و محققان در این موضوع کتاب تبار انحراف را همراه جمعی دیگر از پژوهشگران به زیور طبع آراسته است.

تبار انحراف از کتبی است که به نقد تاریخ اسلام میپردازد استادانی همچون علی اکبر رائفی پور این کتاب را توضیه کرده اند

کتاب مهار انحراف را میتوان جلد دوم کتاب تبار انحراف نامید این کتاب کمیاب و بسیار پژوهشی ، به دست های پشت پرده یهود در ایجاد اختلافات مسلمین پس از رحلت پیامبر (ص) و ایجاد سقیفه و … اشاره دارد.

 

4524 200x300 دانلود کتب تبار انحراف و مهار انحراف

برای دانلود کتاب تبار انحراف کلیک کنید

 

9232868 224x300 دانلود کتب تبار انحراف و مهار انحراف

برای دانلود کتاب مهار انحراف کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: دانلود، ،

برچسب‌ها: دانلود, تبار انحراف, مهار انحراف, دانلود کتاب تبار انحراف,
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

در پی شایعات بی اساس و مضحک مطرح شده مبنی بر پایان جهان در روزهای آینده! که به رغم مبنای کاملا خرافی آن به نگرانی برخی افراد در کشورهای مختلف منجر شده و موسسات و انجمن‌های علمی در کشورهای مختلف را به تکذیب این شایعات واداشته، انجمن فیزیک ایران نیز اعلام کرد که این شایعات هیچ گونه پایه علمی ندارند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: نابودی زمین, ناسا, نابودی زمین در 2012, سه روز تاریکی, نابودی زمین واقعیت دارد, 2012,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 24 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور