صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 جمرات نام سه محل در منا است که اگر از سمت مکه رو به منا برویم از دامنه کوهی که فاصل میان مکه و منا است، شروع می‌شود و هر یک بصورت ستونی چهارگوش است که از سنگهای برهم چیده شده، با ملاطی از سیمان ساخته شده است .

 

 

 

 

چهار طرفش باز است جز جمره عقبه که در گذشته فقط یک طرفش باز و آزاد بوده زیرا به کوه متصل بوده است و در سالهای اخیر که کوه برداشته شده، در جانب کوه، دیواری سیمانی، آن سمت را پوشانیده، ولی در موسم حج سال 1372 هـجری شمسی مشاهده شد که دیوار پشت آن را برداشته اند و آن نیز شکلی چون دو ستون دیگر پیدا کرده است.

هر یک از جمرات نامی دارد: به ترتیب از سمت منا رو به مکه، به اولی جمره اولی و به دومی جمره وُسطی و به آخری جمره عَقَبه می گویند.

 به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: رمی جمرات, مکه آبلیسک, شیطان, ابراهیم, اسماعیل, ذی الحجه, قربان,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر کریس آنجل بازیچه ماسون ها نبود اجازه شعبده در آمریکا را نداشت زیرا شعبده یعنی همان جادو که از ارکان اصلی کابالاست.۲)او همیشه در حال نمایش نماد جمجمه و استخوان(تاریک ترین فرقه شیطان پرستی)است.۳)همیشه در اول برنامه وقتی که میگه ..آماده این...دوربین به چشم چپ کریس آنجل ملعون زووم میشه-تنها یک معنی دارد او بازیچه ی واتیکان و فراماسونری است.

همه ی شما کریس آنجل را میشناسید

http://www.hamshahrimags.com/Images/News/Smal_Pic/20-10-1389/IMAGE634302781530040350.jpg

او یک شعبده باز و بهتر بگم جادوگر است او کارهای خارق العاده ای انجام میدهد و همه شعبده های او را از شبکه من و تو ۱ دیده ایم.خب حالا میخواهیم به کریس آنجل بپردازیم:



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: کریس آنجل, دجال, مسیح دروغین, من و تو,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

سم الله الرحمن الرحیم


لطیفه های رشتی

یکی از خصوصیاتی که در زندگی و فرهنگ ایرانی وجود دارد و بسیار دارای اهمیت است موضوع غیرت و غیرت مندی است که به خصوص در مورد حس مردان نسبت به نوامیس آنان جلوه گر می شود.

این موضوع مهم، دستاویز خوبی است برای دشمنان تا باز هم تخم نفاق را در دل جامعه ی ایرانی بکارند و قومی که درین مورد قربانی شدند رشتی ها بودند که با صفت بی غیرتی مورد توهین قرار گرفتند. هرچند که اکنون تقریبا به تمام مردمان خطه ی شمال کشور این رذیلت بی جا را نسبت میدهند.

لطایف رشتی سابقه ی زیادی ندارد و به احتمال زیاد مربوط به دوره ی پهلوی و طبق معمول حکومت رضا –شاه است.

زمانی که رضا شاه در مقام سردارسپه بود و مقدمات به قدرت رسيدن خود را فراهم می کرد, جهت بهره برداری از احساسات مذهبی مردم درمراسم سينه زنی تاسوعا و عاشورا شرکت مي کرد, قزاقها و تعدادی از طرفداران سردارسپه شعار مي دادند:

اگر در کربلا قزاق بودی / حسين بی ياور و تنها نبودی

مردم گيلان که هنوز خاطره دمکراسی و فضای آزادی را که در منطقه وجود داشت از ياد نبرده بودند , نمی خواستند باقيمانده دستاوردهای مبارزات شان زير چکمه قزاقها لگدکوب شود , گيلاني ها که تجارب شرکت فعال در جنبش مشروطيت ( نيروی اصلی تسخير تهران به سرکردگی سپهسالار اعظم تنکابنی را گيلانيها تشکيل ميدادند)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fa/7/72/%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B2%D8%A7%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: لطیفه, جوک, آسیب لطیفه, جک رشتی, جک ترکی, جک, لری, آسیب شناسی جک,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خندان و شاد بودن ویژگی فطری هر انسان است و شاید بتوان گفت جهان بدون خنده و شادی و سرگرمی معنایی نخواهد داشت.این امر تاجایی اهمیت دارد که خداوند هم در آیه ی 82 سوره ی توبه کسانی را که از همراهی با رسول خدا در جهاد سرباز زدند را اینگونه تنبیه میکند که:”پس به سزای انچه کسب میکردند باید کم بخندند و بسیار گریه کنند”

و همچنین در آیات 43 و 44 سوره ی نجم خندیدن را هم به عنوان نمونه ای از قدرت عظیم خود ذکر میکند و ان را هم ردیف اعمال میراندن و زنده کردن و آفرینش و… قرار میدهد و میفرماید:

“و هموست که می خنداند و می گریاند”"و هموست که می میراند و زنده می کند”و…

پس درکل خندیدن امری پسندیده ست اما نکته در چگونگی این امر است و اینکه به چه قیمتی میخندیم.

به قیمت مسخره کردن دیگران؟به قیمت آب در آسیاب دشمن ریختن؟به قیمت رنجاندن عده ای از خود؟یا…؟؟؟

خوب است در این مورد هم به کلام خداوند رجوع کنیمدر سوره ی همزه:”وای بر هر عیبجوی طعنه زن”

باید گفت که یکی از مهم ترین و فراگیرترین ابزار خندیدن،همین جوک و لطیفه هایی ست که در اطرافمان فراوان است.با یک رجوع گذرا به اینترنت و کتاب فروشی ها و حتی گوشی موبایلمون میتونیم خیلی راحت به سیل عظیمی از جوک دسترسی پیدا کنیم.

اما مشکل در اینجاست که اکثر این جوک ها چیزی نیست جز توهین محض به اقوام و افراد و اعتقادات مختلف،که بعد از خوندنشون لبخندی بر لبانمان مینشیند و شاید آن را برای ده ها نفر دیگر بفرستیم یا تعریف کنیم، بی آنکه بدانیم این جوک می توند چه لطمه ای به کشورمان بزند یا اصلا اهداف پشت پرده ی این لطایف الحیل چیست و اینکه حقیقتا راهی به جز توهین،برای خندیدن وجود ندارد؟؟؟

 




برچسب‌ها: لطیفه, جوک, آسیب لطیفه, جک رشتی, جک ترکی, جک, لری, آسیب شناسی جک,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

با دین, علیه دین

مدت هاست که سینمای غرب و به خصوص هالیوود در راستای اهداف سیاستمداران و دیدگاه های افراطی به اصطلاح مذهبی آن ها، اقدام به ساخت فیلم هایی با قصد تخریب و یا تحریف ادیان الهی می نماید. اکثر این فیلم ها با پیام هایی روشن و بعضا مستقیم دین را مورد هجمه قرار داده و آن را به سخره می گیرند.

اما در این بین طیف دومی از فیلم ها نیز وجود دارند که به هیچ وجه ظاهری ضد مذهبی ندارند، اما در باطن به تخریب دین می پردازند که به عنوان نمونه می توان به آثاری همچون Immortals و Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull اشاره کرد.
معمولا مخاطب عام در برخورد با طیف اول فیلم ها، می تواند با آگاهی کامل مضمون درون فیلم را درک، و سپس آن را رد و یا قبول نماید و در مقابل آن موضعی مشخص داشته باشد. اما در برخورد با طیف دوم فیلم ها، معمولا قضیه به این سادگی ها نیست و مخاطب عام کمتر متوجه مضمون هدف کارگردان می شود.
در این حالت است که ضمیر ناخودآگاه مخاطب فعال شده و پیام مخفی فیلم را دریافته و تاثیر مطلوب کارگردان بدین شکل در مخاطب شکل می گیرد. از همین روست که برای جلوگیری از پیامدهای منفی ناشی از تماشای اینگونه فیلم ها لازم است تا مخاطب، پیش از دیدن فیلم، تحلیلی درست از آن به دست آورد.

در این صورت است که دیگر خودآگاه فرد نیز متوجه پیام نهفته در لایه های زیرین فیلم شده و برای مخاطب شرایطی معادل تماشای فیلم های طیف اول به وجود می آید که اصطلاحا آن را "واکسینه کردن مخاطب" می نامند.
متاسفانه چند سالی است که در ایران هم ساخت فیلم های طیف دومی، با مضامین پنهانی تخریب و تحریف دین رواج پیدا کرده و هر از چند گاهی شاهد ساخت و نمایش آثاری از این دست هستیم.
یکی از این آثار، فیلمی با عنوان "زندگی خصوصی" است که پس از اکران حواشی زیادی را نیز به همراه داشت. در ادامه متن، به تحلیل محتوایی این فیلم از سه منظر مختلف می پردازیم.

 

 




برچسب‌ها: فیلم, فیلم زندگی خصوصی, تحلیل, تحلیل زندگی خصوصی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مبارزات سیاسی آیه الله بهجت 

 

آیت الله بهجت ره

فرزند آیت الله بهجت، می گوید : قبل از 15 خرداد سال 42 در طول یک سال، شاید حدود 13 بار حضرت امام و آیت الله بهجت با هم دیدار داشتند. ماجرای مبارزات سیاسی آیت‌الله بهجت و همراهی با امام خمینی (1)

 

  ابعاد عرفانی، فقهی و معرفتی آیت‌الله بهجت، دیگر ابعاد شخصیتی این عارف سالک را تحت‌الشعاع قرار داده بود و شاید برخی گمان نکنند که آیت‌الله بهجت در سیاست و مبارزه با طاغوت نیز منحصر به فرد بود و همواره پشتیبان امام خمینی(ره) در قبل و بعد از پیروزی انقلاب بود.

 

به همین مناسبت در سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی چند خاطره از آن دوران را نقل می‌کنیم.

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: بهجت, سیاست, ویژگی, امام خمینی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

منبع:http://antisemitism.blogfa.com/

یکی از تاسف بار ترین جهالت هایی  که این بار نه بر غیر مسلمانان بلکه  بر معتقدان به قرآن عزیز سایه افکنده،نگاه غیر راهبردی و غیر استراتژیک به آیات این کتاب شریف است.

معتقدم اصولی ترین استراتژی ها و حتی تاکتیک ها در تمام موارد و علی الخصوص حوزه مطالعاتی بنده یعنی دشمن شناسی در قرآن موجود است.

و حقا که تعریف قرآن از خود با عنوان "وَ نَزَّلْنا عَلَيْكَ الْكِتابَ تِبْياناً لِكُلِّ شَيْ‏" جداً برازنده است.

هیچ گاه معنای واقعی این آیه شریف را اینگونه درک نکرده بودم که حوادث اخیر در فلسطین اشغالی آن را برایم نمایان ساخت:

لا يُقاتِلُونَكُمْ جَميعاً إِلاَّ في‏ قُرىً مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَديدٌ تَحْسَبُهُمْ جَميعاً وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّى ذلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لا يَعْقِلُونَ (سوره حشر آیه 14)

ترجمه: اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند). شجاعتشان بين خودشان شديد است تو آنان را متحد میبینی ولى دلهايشان پراكنده است و اين بدان جهت است كه مردمى بى‏ تعقل هستند.

گفتنی است استفاده از فعل مضارع در ادبیات عرب نشان از استمرار دارد.

می بینیم  قرآن بسیار روان و صریح از این سخن می  گوید که یهودیان قدرت نبرد مستقیم ندارند و خودشان را پشت دیوار های بلند مخفی می کنند. و با اینکه شما در ظاهر فکر میکنی آن ها با هم متحدند ، در واقع این طور نیست و آنها با هم اختلافات جدی دارند و دلهایشان پاره پاره است (و برای تو اینگونه وانمود می کنند که با هم مشکل و اختلافی ندارند).

شاید این آیه تفسیری دقیق از اوضاع کنونی رژیم صهیونیستی باشد.

رژیم سفاکی که داعیه نبرد دارد و داعیه اینکه پنجمین ارتش قدرتمند دنیا است  ، لیکن در میدان جنگ شجاعتی از او نمی بینی که هیچ ، اگر از ترس رسوخ کرده در قلبش با خبر باشی وانمود سازی هایش را جدی نمی گیری ،در نبردی همچون جنگ 33 روزه با تعدادی کم و نیرویی اندک با نعره های حیدری به فرار وادارش می کنی.

رژیمی که از ترس نیرو های مقاومت فلسطینی و لبنانی خود را پشت دیوار های حائل مخفی کرده و حالا باید اندیشه نیل تا فرات را در درون دیوار های بلندی که دور تا دور خود کشیده است به نظاره بنشیند.

 

"ساخت دیوار حائل در مرز های فلسطین اشغالی و شهرک های صهیونیستی"

 

قرآن : اينها (یهودیان) دسته جمعى با شما نمى‏ جنگند مگر در داخل قريه ‏هاى محكم و يا از پس ديوارها(خود را پنهان سازند).




برچسب‌ها: اسرائیل, صهیون, دیوار فلسطین,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 23 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
نفوذ یک پهپاد به عمق خاک رژیم صهیونیستی/ کارتون: سجاد جعفری
سید حسن نصرالله گفت که نفوذ اين پهباد به حريم هوايي رژيم اسرائيل «تنها بخشي از توانمندي‌هاي ما است» افزود که اسرائيلي‌ها با وجود برخورداري ‌از جديدترين فن‌آوري‌هاي غربي، به شکست امنيتي خود اعتراف کرده‌اند، وی با بیان اینکه هواپيماهاي بدون سرنشين حزب‌الله ساخت ايران است، اما جنبش مقاومت قطعات آن را بر روي هم سوار کرده است.  

 


 
 


:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: حزب الله, لبنان, هواپیمای بدون سرنشین, ایران, هواپیمای بدون سرنشین ایران, اسرائیل, نصرالله, پهباد, کاریکاتور پهباد, عکس,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

ایرانی غیرتت کجاست؟
گوگل یه نظرسنجی گذاشته که ((((خلیج فارس)))) درسته یا ---خلیج عربی--- از همتون می خوام به لینک زیر برین و به ♣♣♣خلیج تا ابد فارس♣♣♣ رای بدین
http://www.persianorarabiangulf.com/index.php
چون قبلا خلیج فارس درصد رای هاش
80 درصد ولی حالا رسیده به 60!!!!
خواهشا اینو به باشگاه های دیگه و دوستاتون بگید



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج فارس, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب, خلیج عرب,
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور
اوایل دهه شصت نوجوانی بیش نبودم،

اما خوب به خاطر دارم آن روزهایی را كه تنها شامپوی موجود

شامپوی خمره ای زرد رنگ داروگر بود
.


 




برچسب‌ها: تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, تحریم, گرانی, گرانی, گرانی, گرانی, گرانی, گرانی, گرانی, گرانی, قیمت دلار, قحطی, ایران,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور