صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

فرماندهان آخرالزّماني شیطان

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

نسل تشنة معنويّت، عطش خود را با سراب‌هاي عرفان‌نما فرو مي‌نشاند. در بازار گرم مدّعيان، بنجل‌هاي خرافه و عرفان‌هاي بدلي، فرصت عرضه مي‌يابند و اين سيکل عرضه و تقاضا تا همواره وجود جهل و ظلم در جهان ادامه خواهد داشت. ميلتون، يکي از محقّقان حوزة جامعه شناسي اديان نو پديد مي‌نويسد: بيش از دو هزار فرقة معنويّت گرا در آمريکا و بيش از دو هزار جريان معنويّت‌جو در اروپا هست که درصد کمي از آنها مشترکند.

 

يکي از ابزار‌هاي کهن و قديمي شيطان استفاده از ابزار بدل‌سازي و نسخة بدل حقايق است. افرادي که بخشي از حقايق را مي‌فهمند نه کلّ آن را به همان اندازه حقيقت را پذيرفته و از بقيّه‌اش بي‌خبر مي‌ماند يا با توجّه به کم اطّلاعي نسبت به بقيّة موضوع موضع‌گيري مي‌کند. جريان‌هاي مدّعيان نبوّت، امامت، مهدويّت و معنويّت در طول قرن‌ها آدميان بسياري را به خود مشغول ساخته و آنها را يا از مسير حق و حقيقت خارج ساخته‌اند يا حتّي در موارد متعدّد به ورطة هلاکت انداخته‌اند.
اين جريان در طول قرن‌ها سير رو به تزايدي داشته و اين روزها شاهد چنان جرياني از مدّعيان مهدويّت و معنويّت شده‌ايم که اگر اين دوره را دوره و عصر مدّعيان و فرقه‌ها بناميم، سخن به گزاف نگفته‌ايم. فعّاليت بيش از دوهزار فرقه، تنها در ايران شاهدي بر اين مدّعاست.

به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، آخرالزمان، ،

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

شعري درباره بی یاوری و انتظار حضرت مهدی

   به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 اسفند 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور