صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

توصیه‌های اولین رئیس موسادبه اولین رئیس ساواک،وضع جهان وخاورمیانه طوری است که پشتیبانی وحفظمنافع...   ایران از لحاظ اسرائیل جنبه حیاتی دارد و هر عملی که دولت اسرائیل به نفع ایران انجام می‌دهد در حقیقت قدمی است که به نفع خود اسرائیل برداشته شده است و بنابراین باید تصریح کرد که هر نوع کمک اسرائیل به ایران بدون توقع هیچ‌گونه عمل متقابلی از طرف دولت شاهنشاهی است و ما اکنون اصراری درباره مبادله نمایندگان سیاسی بین دو کشور نداریم. البته دولت اسرائیل امیدوار است که در آتیه این منظور عملی بشود ولی موضوع مزبور فعلاً مطرح نیست  


در سند ساواک راجع به گزارش نشست مشترک اولین رؤسای موساد و ساواک چنین می‌خوانیم:


نخست‌وزیری
سازمان اطلاعات و امنیت کشور
س.ا.و.ا.ک
موضوع: گزارش

به ادامه مطلب بروید




برچسب‌ها: ساواک, انقلاب, موساد, 22بهمن,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

 

دختر نوجوان در شبکه فارسی وان: چرا موهای قشنگم را بپوشانم؟

 

نگاهی به محتوای سریال هایی که از شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان پخش می شود به خوبی نشان می دهد  چطور این شبکه ها زن ایرانی مسلمان را آماج حملات اعتقادی خود قرار می دهند!؟

 

چندی پیش شبکه فارسی وان سریالی نشان داد که در آن دختری که تازه به سن تکلیف رسیده بود به علت آنکه پدرش به او گفته بدون روسری بیرون نرود، به پیشنهاد دوستش که از او خواسته به دوچرخه بازی در بیرون از خانه بیاید جواب رد می دهد و می گوید:"چون من روسری سرم نمی کنم نمی توانم بیایم".
دختر کوچکتر می پرسد: "چرا روسری سر نمی کنی؟"
دختر بزرگتر می گوید: "من دوست ندارم، چون روسری برایم مشکل ایجاد می کند، نمی خواهم با بقیه فرق داشته باشم."
دختر کوچکتر می گوید: "به نظر من تو اشتباه فکر می کنی، من که خیلی دوست دارم زود بزرگ شوم و روسری سرم کنم، پدر بزرگ می گوید : "یک زن با روسری، یک مسلمان واقعی می شود."
دختر بزرگتر با عذاب آور وانمود کردن حجاب در ادامه می گوید: "من نمی توانم روسری سر کنم چون اذیتم می کند، ترجیح می دهم اصلا با روسری بیرون نروم و ترجیح می دهم توی خانه زندانی باشم تا اینکه روسری سرم بکنم، چرا باید موهای قشنگم را بپوشانم ؟"

این خبر فقط نمونه و مشتی از خروارها شبهات و تلاش های این شبکه و شبکه های ماهواره ای دیگر علیه حجاب  و ارزش های اسلامی است.

 

شبکه فارسی وان با مدیریت مرداک یهودی، برای تغییر سبک زندگی مسلمانان، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده و برای عملی کردن فروپاشی خانواده ها ، سریال های تلویزیونی (اغلب کلمبیایی) که زمینه لیبرالیسم فرهنگی را ترویج می کنند با موضوعات "خیانت، فرزند نامشروع و طلاق" را در سطح وسیع با دوبله فارسی پخش می کند؛ تا با ترویج فمینیسم لیبرال در جامعه ایرانی ، حیا زدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان ، موجب فروپاشی فرهنگی جامعه شود.
 

در ابتدا فارسی وان قرار بود شبکه ای تفریحی برای جذب آگهی از طریق افزایش مخاطبان باشد اما هرچه گذشت این نظریه کمرنگ تر شد و در عوض از جنبه تفریحی درآمده و در قالب فرهنگ سازی ابراز وجود کرد.

 

لطفا دقت کنید: بحثی که بر سر فارسی وان می شود ، بحث بر سر داشتن یا نداشتن ماهواره نیست ، بر سر نوع برنامه هایی است که قرار است همسر و فرزندان شما ببینند. خانم خانه دار یا مرد کارمند و کارگری که شب خسته به خانه می آید، شاید چندان هم درباره اهداف پشت پرده پخش این سریال ها آگاهی نداشته باشد اما روند حرکت این مار خوش خط و خال در زندگی ایرانی که از ابتدا با اسلام و فرامین آن اجین شده به کجا خواهد انجامید؟

 

خانواده های ایرانی چه خوب است که نسبت به این روند تله گونه ی شبکه های فارسی زبان هوشیاری بیشتری خرج داده و پیش از هرگونه زیان جلوی آن را بگیرند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

WWW.MASAFPORTAL.COM

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

مسیحیت و سوره توحید

شبکه مسیحی 'نجات' در جدید ترین توهین خود به اسلام ، تعالیم قرآنی سوره اخلاص را بچه گانه و احمقانه خواند.این ادعا در حالی است که اتفاقا آموزه های سوره مبارکه توحید در پاسخ به باور های غلط مسیحیت و یهود دررابطه با خداوند می باشد.  

 

بقیه در ادامه مطلب




برچسب‌ها: مسیحیت, توحید,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

چرا تقویم رسمی کشور اصلاح نمی شود: مگر پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) به شهادت نرسیده اند؟

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَن يَنقَلِبْ عَلَىَ عَقِبَيْهِ فَلَن يَضُرَّ اللّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللّهُ الشَّاكِرِينَ. آل عمران آیه ۱۴۴

محمد [صلی الله علیه و آله و سلم] فقط فرستاده خداست‏؛ و پيش از او، فرستادگان ديگرى نيز بودند؛ آيا اگر او بميرد و يا كشته شود، شما به عقب برمى‏ گرديد؟ [و اسلام را رها كرده به دوران جاهليّت و كفر بازگشت خواهيد نمود؟] و هر كس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضررى نمى‏ زند؛ و خداوند بزودى شاكران [و استقامت‏ كنندگان‏] را پاداش خواهد داد.

 


یکی از مظلومیت های حضرت رسول این است که معمولا به کیفیت شهادت ایشان توجه نمی شود. و معمولا می گویند رحلت حضرت رسول !!!

بقیه در ادامه مطلب....




برچسب‌ها: پیامبر, شهادت پیامبر, رحلت پیامبر,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

فساد كنید تا آقا بیاید!

در روایات ذكر شده است كه هنگام ظهور امام زمان،‌جنگ و خونریزی و فساد فراوان روی می‌دهد، و از طرفی گفته می‌شود كه باید زمینه را برای ظهور ایشان فراهم كرد با اعمال نیك، و من از زبان یكی از کارشناسان شنیدم كه می‌گفتند فساد كنید تا آقا بیاید، حال نمی‌دانم كدام یك درست است؟

بقیه در ادامه مطلب..



:: موضوعات مرتبط: آخرالزمان، ،

برچسب‌ها: ظهور, مهدی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

سم الله الرحمن الرحیم

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

خدا كجاست؟

مناظره حضرت علي(علیه السلام) و ابوبكر با عالم يهودي

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=


  در زمان خلافت ابوبكر، روزی یكی ازدانشمندان یهودی پیش او آمد و پرسید: تو خلیفه پیامبر اسلام هستی؟
ابوبكر گفت: آری.
دانشمند: ما در تورات خوانده‌ایم كه جانشینان پیامبران، از تمام پیروان او داناتر هستند، ممكن است شما بفرمائید كه خداوند در آسمان است یا در زمین؟
ابوبكر : خدا در آسمان است بر عرش.
دانشمند: بنابراین، زمین ازخدا خالی است ،و خداوند در یكجا هست ،و در یكجا نیست؟
ابوبكر : این حرف افراد بی دین است «آدم دین‌دار اینطور حرف نمی‌زند» دور شو، وگرنه ترا خواهم كشت.

بقیه در ادامه مطلب....




برچسب‌ها: خدا کجاست, ابوبکر, علی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور

تعیین وقت ظهور ؛ آسیبی بر حوزه ی مهدویت

تعيين وقت ظهور ؛ آسيبی بر حوزه ی مهدویت  تعيين وقت ظهور ؛ آسيبی بر حوزه ی مهدویت

یکی از آسیب های حوزه مهدویت ، تعیین وقت ظهور است،حکمت الهی بر این است که وقت ظهور امام زمان(ع) بر بندگان مخفی بماند

به ادامه مطلب بروید...




برچسب‌ها: ظهور, اسیب های ظهور,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور