صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism
نفوذ یک پهپاد به عمق خاک رژیم صهیونیستی/ کارتون: سجاد جعفری
 

سید حسن نصرالله گفت که نفوذ اين پهباد به حريم هوايي رژيم اسرائيل «تنها بخشي از توانمندي‌هاي ما است» افزود که اسرائيلي‌ها با وجود برخورداري ‌از جديدترين فن‌آوري‌هاي غربي، به شکست امنيتي خود اعتراف کرده‌اند، وی با بیان اینکه هواپيماهاي بدون سرنشين حزب‌الله ساخت ايران است، اما جنبش مقاومت قطعات آن را بر روي هم سوار کرده است.

 

به گزارش ساجدنيوز، سيد حسن نصرالله در واپسين ساعت‌هاي پنج‌شنبه (۲۰ مهر، ۱۱ اکتبر) در سخنراني تلويزيوني خود گفت: «اين عميلات با نام رمز "حسين ايوب" هواپيماي بدون سرنشين حزب‌الله را صدها کيلومتر به حريم هوايي اسرائيل فرستاد و بدون آن که با رادارهاي پيشرفته اسرائيلي و امريکايي شناسايي شود به نيروگاه اتمي ديمونا بسيار نزديک شد.»

وي با تاکيد بر اين که نفوذ اين پهباد به حريم هوايي رژيم اسرائيل «تنها بخشي از توانمندي‌هاي ما است» افزود که اسرائيلي‌ها با وجود برخورداري ‌از جديدترين فن‌آوري‌هاي غربي، به شکست امنيتي خود اعتراف کرده‌اند.

پرس TV نوشت، سيد حسن نصرالله گفت که هواپيماهاي بدون سرنشين حزب‌الله ساخت ايران است، اما جنبش مقاومت قطعات آن را بر روي هم سوار کرده است.


وي همچنين با بيان اين که حزب‌الله قصد دارد در آينده هواپيماهاي بدون سرنشين بيشتري بر فراز سرزمين‌هاي اشغالي بفرستد تاکيد کرد، اين عمليات نشان مي‌دهد که جنبش مقاومت براي دفاع از لبنان آماده است.

رهبر جنبش مقاومت لبنان در ادامه با رد اتهام‌هاي غرب مبني بر مداخله حزب‌الله در ناآرامي‌هاي سوريه، اين ادعاها را «دروغ محض» توصيف کرد.

نصرالله گفت: «حزب‌الله در کنار نيروهاي سوريه مبارزه نکرده است... اين درست نيست که حزب‌الله قصد دارد از سوريه زمين بگيرد.»

وي با تکذيب ادعاهايي که ابو عباس را فرمانده مقاومت لبنان در سوريه مي‌دانند، شورشيان سوريه را به خاطر تهديد عليه لبنان محکوم کرد.

سيد حسن نصرالله تاکيد کرد: «تهديد عليه حزب‌الله بي‌فايده است.»/بي باك


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت16:10---23 مهر 1391
عشق است مقاومت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: حزب الله, لبنان, هواپیمای بدون سرنشین, ایران, هواپیمای بدون سرنشین ایران, اسرائیل, نصرالله, پهباد, کاریکاتور پهباد, عکس,
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 مهر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور