صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

تربت ثارالله(ع) رنگ خون گرفت+عکس

 
خبرگزاری فارس: تربت ثارالله(ع) رنگ خون گرفت+عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، معروف است که تربت امام حسین(ع) در روز عاشورا به سرخی خون گرائید و برخی روایات است در روز عاشورا هر سنگی در کربلا که برداشته می‌شد از زیر آن خون بیرون می‌زد.

روز گذشته و در روز عاشورا چنین اتفاقی در کربلا به چشم جهانیان دیده شد و پایگاه خبری رادیو اسلامی هدی در اینباره نوشت: تربت گرفته شده از قبر امام حسین(ع) که در موزه عتبه حسینی(ع) قرار دارد صبح روز عاشورا سرخی خون گرائید.

علا ضیاء‌الدین مسئول موزه عتبه عالیه امام حسین(ع) در اینباره گفت: این تربت از نزدیکترین جای ممکن از قبر شریف گرفته شده و در سالنی مخصوص در موزه نگهداری می‌شود که صبح روز عاشورا و در هنگام قرائت مقتل در صحن مطهر حسینی(ع) از رنگ طبیعی خود خارج و به رنگ قرمز تبدیل شد.

بنابر این گزارش این اتفاق روز گذشته توسط بسیاری از رسانه‌های خبری در عراق پوشش داده شد و آن را معجزه «ظهور خون در الماس» نامیدند.

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری عراقی


نظرات شما عزیزان:





برچسب‌ها: تربت ثارالله به رنگ خون درآمد, تصاویر سرخ شدن تربت امام حسین, ع, تصویر سرخ شدن تربت امام حسین, سرخ شدن تربت امام حسین, تصاویر, معجزه در روز عاشورا, به رنگ خون درآمد_تربت کربلا سرخ شد_به رنگ سرخ درآم,
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور