صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

         عدد 19 ، تنها یکی از رموز اعدادی اعجاز قران است .

 

در چهارده قرن اخیر نوشته های بی شمار ادبی شامل كتاب، مقاله، گزارش های پژوهشی درباره كیفیت معجزه آسای قرآن به رشته تحریر در آمده است.
یك بیوشیمیست آمریكایی، مصری الاصل ویك محقق مسلمان، به نام دكتر رشاد خلیفه در ‍‍ژانویه سال ۱۹۷۴نشان داد تمامی متن قرآن از یک نظم شگفت انگیز ریاضی تبعیت می کند. مبنای این سیستم ریاضی عدد ۱۹ است.
رمزهای اعجاز آمیز قرآن مختصراً از این قرارند :
1- اولین آیه قرآن « بسم الله الرحمن الرحیم »
دارای 19 حرف عربی است.
2- قرآن مجید از 114 سوره تشكیل شده است و این عدد
به 19 قسمت است. (114= 6 × 19).
3- اولین سوره ای كه نازل شده است سوره علق
(شماره 96) نوزدهمین سوره از آخر قرآن است.
4- سوره علق 19 آیه دارد.
5- سوره علق 285 حرف (285= 15× 19) دارد.
6- اولین باركه جبرئیل امین با قرآن فرود آمد 5 آیه اولی
سوره علق را آورد كه شامل 19 كلمه است.
7- این 19 كلمه ، 76 حرف (76= 4× 19) دارد كه
به تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم است.
8- دومین باری كه جبرئیل امین فرود آمد 9 آیه اولی
سوره قلم (شماره 68) را آورده كه شامل 38 كلمه است.
( 38=2 × 19) .
9- سومین باركه جبرئیل امین فرود آمد 10 آیه اولی
سوره مزمل (شماره 73) را آورد كه شامل 57 كلمه است.
( 57= 3 × 19).
10- چهارمین باركه جبرئیل فرود آمد 30 آیه اولی
سوره مدثر (شماره 74) را آورد كه آخرین آیه آن
« بر آن دوزخ 19 فرشته موكل اند» می باشد. (آیه 30) .
11- پنجمین بار كه جبرئیل فرود آمد اولین سوره كامل
« فاتحه الكتاب» را آورد كه با اولین جمله قرآن
بسم الله الرحمن الرحیم (19 حرف)
آغاز می شود. این بیانیه 19حرفی بلا فاصله
بعد از نزول آیه « برآن دوزخ 19 فرشته موكل اند» نازل شد.
این مراتب گواهی ارتباط عاری از شبهه آیه 30
سوره مدثر(عدد 19) و اولین جمله قرآن
«بسم الله الرحمن الرحیم» (عدد 19)
با سیستم اعدای اعجاز آمیز است كه
بر عدد 19 بنا نهاده شده است.
12- آفریننده ذوالجلال و عظیم الشأن با آیه 31
سوره مدثر به ما یاد می دهد كه چرا
عدد 19 را انتخاب كرده است.
پنج دلیل زیر را بیان می فرماید :
الف) بی ایمانان را آشفته سازد.
ب) به خوبان یهود و نصارا اطمینان دهد قرآن آسمانی است.
ج) ایمان مومنان تقویت نماید.
د) تا هر گونه اثر شك و تردید را از دل مسلمانان و
خوبان یهویت و مسیحیت بزداید.
ه) تا منافقین و كفار را كه سیستم اعدادی قرآن را
قبول ندارند رسوا سازد.
13- خداوند به مامی آموزدكه این نظم اعدادی قرآن
تذكری به تمام جهانیان است (آیه 31 سوره مدثر)
ویكی از معجزات عظیم قرآن است(آیه 35).
14- هركلمه از جمله آغازیه قرآن بسم الله الرحمن الرحیم
در تمام قرآن به نحوی تكرار شده كه به
عدد 19 قابل تقسیم است، بدین ترتیب كه
كلمه ‍‎‎‎‎‏“ اسم “ 19بار
كلمه “ الله “ 2698بار( 2698=42 *19)،
كلمه “ الرحمن “ 57 بار ( 57=3*19)
وكلمه “ الرحیم “ 114بار ( 114= 6*19)دیده می شود.
15 - قرآن 114سوره دارد كه هر كدام از سوره ها
با آیه افتتاحیه “ بسم الله الرحمن الرحیم “ آغاز می شود
بجز سوره توبه (شماره 9) كه بدون آیه افتتاحیه است،
لذا آیه “ بسم الله الرحمن الرحیم“ در ابتدای سوره ها
113 بار تكرار شده است. چون این رقم به 19
قابل قسمت نیست وسیستم اعدادی قرآن آسمانی
ساخته پروردگار باید كامل باشد یكصد و چهاردهمین آیه
بسم الله را در سوره النمل كه دو بسم الله دارد (شماره 27)
(آیه افتتاحیه وآیه 30 )بنابراین قرآن مجید
114 بسم الله دارد.
16- همانطور كه در بالا اشاره شد سوره توبه فاقد آیه
افتتاحیه بسم الله است. هر گاه از سوره توبه شروع كرده
آن را سوره شماره یك وسوره یونس را سوره شماره دو
فرض نموده وبه همین ترتیب جلو برویم، ملاحظه می شود
كه سوره النمل نوزدهمین سوره است (سوره 27)
كه بسم الله تكمیلی را دارد. از این نظم نتیجه می گیریم
كه قرآنی كه اكنون در دست ماست با قرآن زمان پیامبر
از لحاظ ترتیب سوره ها یكی است.
17- تعداد كلمات موجود بین دو آیه بسم الله
سوره النمل 342=18*19 می باشد.
18- قرآن مجید شامل اعداد بی شماری است. مثلاً :
ما موسی را برای چهل شب احضار كردیم،
ما هفت آسمان را آفریدیم.
شمار این اعداد در تمام قرآن 285=15*19 می باشد.
19- اگر اعداد 285 فوق را با هم جمع كنیم، حاصل جمع
174591=9189*19 خواهد بود .
20- حتی اگر اعداد تكراری را از عدد فوق حذف نماییم
حاصل جمع 162146 =8534 *19 خواهد بود.
21- یكی از اعجاز قرآن مجید این است كه29 سوره با
حروف رمزی شروع می شود كه معنی ظاهری ندارند،
این علامات در هیچ كتاب دیگری و در هیچ جایی دیده
نمی شوند. این حروف در ابتدای سوره های قرآن
بخش مهمی از طرح
اعدادی اعجاز آمیز می باشد كه بر عدد 19بنا شده است.
اولین نشانه این ارتباط این است كه29 سوره از قرآن
با این علامات شروع می شود. تعداد حروف الفبا دراین رموز 14و
تعداد خود رمزها نیز 14می باشد.
هرگاه تعداد سوره ها(29) وحروف الفبا (14) را
باتعدادرمزها (14)جمع كنیم،
حاصل جمع 57=3*19خواهد بود.
22- خداوند توانا به ما یاد می دهدكه در هشت سوره
سوره های شماره(31, 10،12،13،15،26،27،2)
دو آیه اول كه با این رموز آغاز می شوند
حاوی و حامل معجزه قرآن هستند،
باید توجه داشت كه قرآن كلمه “ آیه “ را
به معنی معجزه به كار برده است.
باید كلمه آیه دارای معانی متعددی باشد كه یكی از آن ها
معجزه است و نیز باید دانست كه خود كلمه معجزه
در هیچ جای قرآن به كاربرده نشده است بدین جهت قرآن
مناسب تفسیر نسل های گوناگون بشریت است. مثلاً نسل های
قبلی (پیش از كشف اهمیت حروف رمزی قرآن) كلمه آیه رادر این
هشت سوره ،آیه نیم بیتی می پنداشتند، ولی نسل های بعدی كه ازاهمیت این رموزبا خبر شدند آیه را به معنی معجزه تفسیر
كرده اند. به كار بردن كلمات چند معنایی و مناسب برای همه
نسل های بشر در زمان های گوناگون خود
یكی از معجزات قرآن است.
23- سوره قاف(شماره 50) كه با حرف ق
شروع می شود شامل 57( 57= 3 *19)
حروف ق است.
24- سوره دیگری در قرآن حروف ق را در علامت رمزی خود
دارد، سوره شورا (شماره 42) كه اگر حروف ق را در این
سوره شمارش نمائیم، ملاحظه خواهیم كرد كه حرف ق
57 =3 * 19 بار تكرار شده است.
25- بدین ترتیب در می یابیم كه دو سوره قرآنی فوق الذكر
(شماره 50 و42) به اندازه همدیگر (57،57)
شامل حرف ق هستند كه
مجموع آن دو با تعداد سوره های قرآن(114) برابر است.
چون سوره ق بدین نحو آغاز می شود : “ق و القرآن المجید“
تصور حرف ق به معنی قرآن مجید می نماید
و 114 ق مذكور گواه 114 سوره های قرآن است.
این احتساب اعداد آشكار و گویا، مدلل می دارد كه 114
سوره قرآن، تمام قرآن را تشكیل می دهند و
چیزی جز قرآن نیستند.
26- آمار نشان می دهد كه فقط این دو سوره كه با
حرف ق آغاز می شوند، دارای تعداد معینی ق (57 مورد)
هستند، گوئی خداوند توانا می خواهد با اشاره و كنایه
بفرماید كه خودش تنها از تعداد حروف الفبا
در سوره های قرآن با خبر است.
27- یك نمونه در آیه 13 از سوره ق مدلل می دارد كه
هر كلمه و در حقیقت هر حروف در قرآن مجید
به دستور الهی و طبق یك سیستم اعدادی بخصوصی كه
بیرون از قدرت بشر است گنجانیده شده است.
این آیه می فرماید “عاد ، فرعون و اخوان لوط “ در تمام قرآن
مردمی كه لوط را نپذیرفتند، قوم نامیده می شوند.
خواننده بلافاصله متوجه می شود كه اگر به جای « اخوان »
در سوره ق كلمه « قوم » به كار برده می شد
چه اتفاقی می افتاد. در این صورت ذكر كلمه قوم بجای اخوان،
حرف « ق» در این سوره 58 بار تكرار می شد و
عدد 58 به 19 قابل قسمت نیست و لذا
با تعداد 57 «ق» كه در سوره شورا مطابقت نمی كرد و
جمع آن دو با تعداد سوره های قرآن برابرنمی شد، بدین معنی كه با جایگزین كردن یك كلمه به جای دیگری نظم قرآن از بین می رود.
28- تنها سوره ای كه با حرف « ن » آغاز می شود،
سوره قلم است ( شماره 6 ) این سوره 133« ن »
دارد كه به 19 قابل قسمت است ( 133= 7×19).
29- سه سوره اعراف (شماره 7 ) مریم ( شماره 19 )
و ص ( شماره 38) كه با حروف« ص» شروع می شوند،
جمعاً 152 حرف « ص » دارند (152= 8×19).
30- در سوره طه (شماره 20 ) جمع تعداد حروف « ط » و
« هـ» 344 می باشد (344= 18 × 19) .
31- در سوره « یس » تعداد حروف « ی » و « س»
285 می باشد (285= 15×19).
32- در هفت سوره 40 تا 46 كه با رمز« حم» شروع می شوند،
تكرار حروف 2166 می باشد (2166=14*19)
بنابراین تمام حروف اختصاری كه در ابتدای سوره های قرآن
قرار دارند. بدون استثناء در روش اعددی اعجاز آمیز قرآن
شركت دارند.
33- در سوره های شماره 2و3و7و13و19و30و31و32 كه
با رمز « الم » شروع می شوند تعداد حروف الف ، لام ، میم
جمعاً 26676 مورد و قابل قسمت به 19 می باشند
(26676= 1404*19).
34- در سوره های 20و26و27و28و36و42 كه با رمز « طس »
یا یكی از دو حرف مزبور (ط ، س) آغاز می شوند
تعداد دو حرف « ط » و «س» 494 مورد می باشد
(494= 26*19).
35- در سوره های 10و11و12و14و15 كه با رمز « الر»
آغاز می شوند تعدا الف ، لام ، راء به اضافه تعداد ( راء )
تنها در سوره سیزدهم 9709 مورد است كه
این عدد قابل قسمت بر عدد 19 می باشد
(9709=511*19).
36- در سوره هایی كه با رمز یكی از حروف “ط“ “س“ و “م“
آغاز می شوند، تعداد حروف طاء و سین و میم
9177 مورد می باشد ( 9177= 438*19).
37- در سوره رعد ( شماره 13 ) كه با حرف رمزی “المر“
آغاز می شود، تعداد حروف (الف ، لام ، میم، را )
1501 مورد می باشد ( 1501= 79*19).
38- در سوره اعراف (شماره 7) كه با حروف رمزی “المص“
شروع می گردد تعداد وقوع “الف“ 2572 مورد ،
حرف “لام“ 1523 مورد، حرف “میم“ 165 و حرف “ص“ 98 مورد
كه جمعاً عدد 5358 به دست می آید
( 5358= 282*19).
39- در سوره مریم (شماره 19) كه با حروف “كهیعص“
شروع می شود، تعداد حروف( كاف ، ها ، یا ، عین ، صاد)
798 مورد می باشد ( 798= 42*19).
40- در سوره شورا (شماره 42) كه با حروف “ حم عسق“
شروع می شود، تعداد حروف( حا ، میم ، عین، سین ، قاف )
570 مورد می باشد( 570=30*19).
41- در سیزده سوره ای كه حرف “الف“ در لغت رمزی آن ها است
سوره های شماره
2 ، 3 ، 7 ، 10 ، 11 ، 12 ، 13 ، 14، ۱۵ ،29 ، 30 ، 31 ، 32
جمع الف های موجود 17499 مورد می باشد
(17499=921*19).
42- در سیزده سوره فوق الذكر جمع حروف “لام“ 1870
مورد می باشد(1870=620*19).
43- در هفده سوره ای كه حروف “میم“ در لغت رمزی آن ها ست
(سوره های شماره 2 ، 3 ، 7 ، 13 ،32 ، 26 ، 28 ،
29 ، 31 ،30 ، 40 ، 41 ، 42 ، 43 ، 44 ، 45 ،46 )
جمع حروف “میم“ 8683 مورد می باشد (8683=457*19).
درتاریخ ، كتابی سراغ نداریم كه مانند قرآن طبق یك
سیستم عددی تنظیم شده باشد بر این حقیقت علاوه بر

43 بند پیشین،

موارد زیر نیز گواه صادقی است:

الف: كلمه “الله“ 2698 مرتبه در قرآن تكرار شده
كه مضربی از عدد 19 است ( 2698= 142 * 19 )
و تعداد حروف “بسم الله الرحمن الرحیم“
نیز 19 مورد می باشد.
مسئله جالب این كه در سوره اخلاص
بعد از “قل هو الله احد “
جمله “ الله الصمد“ آمده
در صورتی كه اگر “هو الصمد“ می آمد، ظاهراً
جمله صحیح تر بود. از نظر دستور زبانی
باید “هو“ می آمد اما با این حال “الله“ آمده است،
اگر به جای “الله“ “هو“ می آمد ، سیستم ریاضی قرآن
بهم می ریخت و این مسئله شباهت زیادی
دارد به همان “اخوان“ و “قوم“ در سوره “ق“.
ب: مورد جالب دیگر در سوره مریم حروف مقطعه كهیعص
می باشد كه به صورت حروف آغازین آمده است،
این حروف در سوره مریم، به صورت جداگانه، با این تعداد
به كار رفته اند:
حرف “ك“ 137مرتبه،
حرف “ه“ 168 مرتبه،
حرف “ی“ 345 مرتبه،
حرف “ع“ 122 مرتبه،
حرف “ص“ 26 مرتبه.
جمع این ارقام به این صورت است:
345+ 168+137+122+26= 897
كه مضرب عدد 19 می باشد. ( 897= 42*19)
یعنی مجموع تكرار حروف پنج گانه (ك، ه ، ی ، ع ، ص)
سوره مریم (سوره شماره 19)
علاوه بر آنكه برعدد 19(تعداد حروف بسم الله الرحمن الرحیم)
قابل تقسیم است، بر عدد 14(كه تعداد حروف مقطعه است)
نیز قابل تقسیم می باشد
(798=57*14).
پ: درقرآن بعضی از كلمات با كلمه های دیگركه
از نظر معنی با هم تناسب دارند
یكسان به كاررفته اند. مثلاً :
1- كلمه “حیوه“ 145 بار با مشتقات آن در قرآن
به كار رفته است و به همان تعداد (145 بار)
كلمه “موت“ یا مرگ با مشتقاتش به كار رفته است.
2- كلمه “دنیا “ 115 بار و كلمه “آخرت“ هم
115 بار به كار رفته است.
3- كلمه “ملائكه“ 88 بار در قرآن آمده است و
كلمه“شیاطین“ نیز به همان تعداد88 بار
به كار برده شده اند.
4-“حر“ یعنی گرما 40 بار و كلمه “ برد“ یعنی سرما
نیز 40 بار به كار برده شده اند.
5- كلمه “مصائب“ 75 بار و كلمه “شكر“ نیز 75 بار.
6- كلمه “زكات“ 32 بار و كلمه “بركات“ نیز 32 بار .
7- كلمه “عقل“ ومشتقات آن 49 بار و كلمه “نور“
نیز با مشتقاتش 49 بار .
8- كلمه “یوم “ به معنی روز و “شهر“ به معنی ماه
در قرآن به ترتیب 365 بار و 12 بار به كار رفته اند.
9- كلمه “رجل“ به معنی مرد 24 بار و كلمه “امرأه “
به معنی زن نیز 24 بار در قرآن به كار رفته اند.
10- كلمه “امام“ بصورت مفرد و جمع 12 بار در قرآن آمده است.
آیا این ها تصادفی است؟

نتیجه:
1- یك مؤلف هر قدر هم كه توانا باشد هر گز نمی تواند د رذهن
خود حروف و اعدادی به اندازه معین بگیرد سپس از آن ها مقالات و
یا كتابی بنویسد كه همچون قرآن حتی شماره ها و حروف و كلمات آن
نیز به اندازه و شمرده شده درآید. مثلاً حروف مقطعه “الم“ به ترتیب “الف“ بعد “ لام“ و سپس “میم“ از دیگرحروف در سوره های مربوطه بیشتراست.
از طرف دیگر تعداد حروف مقطعه 14 حرف می باشد یعنی درست نصف تعداد حروف الفبای عربی. اگر مشاهده كردیم انسانی در مدت 23 سال با آن همه گرفتاری، سخنانی آورد كه نه تنها مضامین آن ها حساب شده و
از نظر لفظ و معنی و محتوا در عالی ترین صورت ممكن بود، بلكه از
نسبت ریاضی و عددی حروف چنان دقیق و حساب شده بود كه نسبت
هر یك از حروف الفبا در هریك از سخنان او یك نسبت دقیق ریاضی دارد،
آیا به این نتیجه نمی رسیم كه كلام او از علم بی پایان پروردگار
سرچشمه گرفته است؟
2- تمام محاسبات فوق در صورتی صحیح خواهد بود
كه به رسم الخط اصلی و قدیمی قرآن حفظ شود و به آن دست نزنیم.
مثلاً اسحق و زكوه و صلوه را به همین صورت بنویسیم نه به صورت اسحاق و زكات و صلاه. در غیر این صورت محاسبات ما بهم خواهد ریخت.
3- عدم تحریف قرآن. در قرآن مجید حتی كلمه و حرفی كم و زیاد نشده و الا بطور مسلم محاسبات كنونی روی قرآن فعلی صحیح در نمی آمد و كلمات و حروف حساب شده نظام كنونی حروف قرآن را به كلی به هم می ریخت. پس این نشانه دیگری بر عدم كوچك ترین تحریف در قرآن مجید است.
حال فرموده پیامبر اسلام را یاد آوری می كنم كه فرمود:
«عجائب و شگفتی های قرآن پایان ناپذیراست و قرآن ظاهرش
خوشایند و باطنش عمیق است.
عجائبش را نمی توان شمرد و غرائبش هرگز كهنه نشود
مؤمن هرگاه قرآن بخواند بوی عطر مانندی
از دهانش خارج شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 تير 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور