صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism
 

کوکا کولا 


اگر آرم این محصول را بر عكس كنیم (قرار دادن در مقابل آینه)  و خطوط تزئینی زائد را حذف كنیم شاهد دو جمله ی عربی میشود :

 لا محمد ، لامكه

 

دو اصل بنیادین اسلام . پیامبر و همچنین شهر مكه كه كعبه ، خانه ی خدا و قبله ی تمامی مسلمین جهان در آن واقع شده و به نوعی نماد اسلام است . این محصول بدین ترتیب این دو ا نشانه گرفته است !


[تصویر: 1051.jpg]

[تصویر: 454.JPG]

با قرار دادن عكس كوكا كولا در جلوی آینه می توانید خودتان به این نتیجه برسید

کارشناسان تغذیه مصرف کوکاکولا را برای کودکان و نوجوانان را مضر می‌دانند. مصرف این گونه نوشیدنی‌ها، مانع از جذب کلسیم، منیزیم، ویتامین A و B می‌شود.

• شرکت کوکاکولا از سال 1297 تا کنون از مواد اسیدی مضر برای تولید نوشابه استفاده می‌کند.

• این شرکت، از سال 1362 از شهد قندی گیاهانی که دچار تغییرات ژنتیکی شده‌اند، استفاده می‌کند. این مساله، سبب بروز خطر ابتلا به دیابت و چاقی مفرط می‌شود.

• بر اساس گزارش سال 1382 مرکز علم و محیط زیست که یک سازمان پژوهش علمی غیردولتی هندی است، نوشابه‌های کوکاکولا و پپسی که در این کشور تولید می‌شوند، حاوی آفت‌کش‌ها و مواد سمی‌ای چون د. د. ت هستند و حجم مواد سمی این نوشابه‌ها، سی‌برابر بیشتر از استانداردهای کشورهای اروپایی است. حتی محصولات این شرکت‌ها در آمریکا نیز حاوی این مواد نیستند.

• پس از انتشار این گزارش، فروش شرکت کوکاکولا در آن سال، پانزده درصد کاهش یافت.

• سازمان غذا و داروی آمریکا، پس از بررسی‌های فراوان نوشابه‌های شرکت کوکاکولا در سال 1385، از وجود ماده‌ی سرطان‌زای بنزن در آن‌ها خبر داد.

اگر بخواهیم خلاصه و بر اساس سال به کوکا کولا نگاه کنیم میتوانیم چنین بگوییم: (که البته تعدادی در بالا گفته شد)

از سال ١٩٦٦ کوکاکالا تبدیل به یکی از ثابت قدمترین پشتیبانان اسرائیل شد.

در سال ١٩٩٧ هیئت دولتی اقتصادی اسرائیل در مهمانی شامی به افتخار کوکاکولا بخاطر ٣٠ سال پشتیبانی بی وقفه خود از اسرائیل و عدم توجه به تحریم کشورهای عرب، قدردانی کرد.

در سال ۲٠٠١ اداره مرکزی کوکاکولا میزبان و حامی اصلی اتاق بازرگانی آمریکایی – اسرائیلی شد.

آشکار شده که کوکاکولا برنامه ای آموزشی برای کارگرانش بر پایه برخورد صهیونیسم- عرب ترتیب داده. محتویات این دوره توسط دولت اسرائیل و یک آژانس یهودی تهیه و تنظیم شده است.

در فوریه ۲٠٠۲، کوکاکولا در کاری گروهی با سازمان «دوستان اسرائیل» و National Hillel پشتیبانی از مقاله Linda Gradstein خبرنگار بدنام صهیونیسم را در دانشگاه Minnesotaبه عهده گرفت.

در جولای ۲٠٠۲، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کوکاکولا در برابر دریافت 55میلیارد تومان معافیت مالیاتی، اقدام به ساخت کارخانه ای جدید در زمین های اشغال شده فلسطین (قیریات قط) کرد.

در اکتبر ۲۰۰۵، کوکاکولا میزان سرمایه گذاری خود را در اسرائیل افزاریش داد و ۵١ درصد از سهام کارخانه شراب سازی Tavor را خرید.

حال اگر به طرح های تبلیغاتی این شرکت که در زیر به چند مورد اشاره شده است نگاه کنیم میفهمیم که چقدر بی تفاوت و نادانیم.

کارخانه نوشابه سازی کوکاکولا طرح های تبلیغاتی گسترده ای را در راستای توهین به مسلمانان و حمایت از رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر، این کارخانه نوشابه سازی در یکی از تصاویر تبلیغاتی خود با منقوش کردن نام کوکاکولا بر روی گنبد مسجد الاقصی و جملاتی که در این طرح تبلیغاتی نوشته شده، صریحا اعلام کرده است که <با خوردن این نوشابه آمریکایی شما جزو حامیان اسرائیل به شمار می روید>.

[تصویر: 221724_orig.jpg]

سایت رسمی کوکاکولا نیز در صفحه نخست خود تصویری از نقشه جهان را قرار داده است که مخاطبان با کلیک بر روی هر نقطه از خاورمیانه با تنها کارخانه تولیدکننده این محصول در خاورمیانه یعنی رژیم صهیونیستی مواجه می شود که سایتی نیز به زبان عبری دارد. در این زمینه و همچنین در راستای تحریم شرکتهای حامی رژیم صهیونیستی سایت <شجره> که متعلق به مسلمانان انگلیس است، اطلاعات گسترده ای از سهم رژیم صهیونیستی در درآمد فروش این نوشابه منتشر کرده است.

به گزارش مهر، چندی پیش نیز کوکا کولا طرحی توهین آمیز علیه مسلمانان منتشر کرد که در آن مسلمانان را به ابزاری تبلیغاتی برای خود مبدل کرده است.

[تصویر: 221723_orig.jpg]


تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن ‌پوشی از شرکت نوشابه ‌سازی آمریکایی است، باعث خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده و به حرکت گروه های غیر دولتی مسلمانان برای تحریم این کالای آمریکایی سرعت بخشیده است.

خوب است بدانیم که پس از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه، مجمع مطالبه مردمی مشهد مقدس طی نامه ای خطاب به مدیر شرکت نیسان شرق( خوشگوارمشهد)، کارخانه های پپسی و کوکا را نماد گسترش فرهنگ آمریکایی دانسته و با تاکید بر محرز بودن وابستگی آنها به صهیونیستها و گسترش بی حد و حصر این دو نوشابه در کشور، خواستار تعیین تکلیف آنها شد.تعدادی از تشکل های مدنی و دانشجویی نیز پیگیر ارسال نامه ای برای مراجع و علما در زمینه تعیین تکلیف این دو نوشابه و سایر کالاهای حامی رژیم صهیونیستی که در ایران به فروش می رسد، هستند.

همچنین معترضین به فروش کالاهای حامی رژیم صهیونیستی خصوصا پپسی و کوکاکولا در ایران به استفتائی از مقام معظم رهبری نیز استناد می کنند که بسیار قابل توجه است. آنان معتقدند که این پاسخ دیگر جای هیچ توجیهی برای فروش این محصولات در ایران و سرزمین های اسلامی باقی نمی گذارد.

در سئوال 263 کتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبری پرسیده شده که آیا برای مسلمانان خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟ که حضرت آیت الله خامنه ای اینچنین پاسخ فرموده اند : < بر آحاد مسلمین واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند، می شود، اجتناب کنند.>

چندی پیش روزنامه ایندیپندنت نیز از تحریم محصولات کوکاکولا در دانشگاه های انگلیس خبر داد که علت این مساله، استفاده بیش از اندازه این نوشابه از مواد تهدید کننده سلامت عنوان شد.

جالب اینکه کارخانه های تولید این نوشابه در تمام کشورهای اسلامی و حتی ایران!!!! با همین نام و تحت همین امتیاز در حال تولید محصولی صد در صد آمریکایی – صهیونیستی هستند و پول من و شمای مسلمان به جیب کسانی می رود که دشمنی دیرینه خود با دین و مذهب ما را کتمان نکرده و نمی کنند و بعد هم به ریش من و شما می خندند...

البته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نوشابه به همراه نوشابه پپسی که از دیگر حامیان رسمی رژیم صهیونیستی محسوب می شوند، در ایران تولید و وارد نمی شدند اما طی چند سال گذشته این دو محصول وارد بازار کشورمان شدند و طی قراردادی که با شرکت ساسان امضاء گردید، تولید نوشابه، تحت لیسانس کوکا و پپسی آغاز شد


 


این تصویر هوایی کارخانه کوکا کولا (خوشگوار) در قلب مشهد است

[تصویر: 974_216.jpg]

 

یاد آور می شود كه این ستاره كه از چسباندن زاویه های كارخانه به هم تشكیل می شود ، همان ستاره شش پر بسیار مقدس فراماسونری ها و شیطان پرستان است كه ساختمان پنتاگون هم به این شكل ساخته شده است.

 

 


باید برایتان شگفت انگیز باشد که این آب معدنی که توسط کارخانه کوکا کولا و با نام دسانی(dasani) تولید میشود در حرم امام رضا در ایام و لیالی خاص به تعداد میلیونی بین زائرین توزیع میگردد و البته چند سال است که ادامه دارد و شاید عوامل مربوطه قصد دارند مراسم بعدی در حرم امام رضا با نوشابه کوکا کولا تزئین کنند.
[تصویر: dasaniimage.jpg]

و اینکه جدیدا خوانندگان عربی همچون آجرام و فوتبالیست ها نیز از این شرکت حمایت کرده و محصولات آنها را تبلیغ می کنند

 

 


 


 

پپسی

 


برای نوشابه ی پپسی باید دقت بیشتری خرج داد . پپسی مخفف جمله ی انگلیسی :
Pay Every Penny to Save Israel
یعنی هر پنی را برای تامین اسرائیل بپردازید
.

 

خب در كشوری مسلمان ، ما نوشابه های پپسی را می نوشیم بی خبر از اینكه  ریال به ریال آن تبدیل به گلوله هایی می شود كه در سینه كودكان ، برادران و خواهرانمان در فلسطین می نشیند و نه تنها اینگونه است بلكه دشمن خود را تقویت می كنیم .
مواردی كه در رد سخن من مطرح می شود این است كه  اینها ساخت اسرائیل نیستند در همین ایران خودمان در مشهدالرضای خودمان تولید میشود !
جواب : اگر توجه كنیم روی همین نوشابه ها نوشته شده تحت لیسانس كوكا و یا پپسی یعنی فرمول ، مواد اولیه را از شركت اصلی میگیرند و در ازای اینها قرار دادی منعقد می شود و پولی به طرف حساب داده می شود .

 

در ضمن نوشابه های فانتا و سپرایت تحت لیسانس كوكا و همچنین نوشابه ی میرندا تحت لیسانس پپسی می باشد

 

********

به گزارش خبرگزاری آینده روشن، بلاگر " مجمع 313 یاران امام مهدی (عج)" از بازدید کنندگان وبلاگش میپرسد : حتما نوشابه هایی با آرم پپسی را در داخل کشور و جه در تبلیغات تلویزیونی مشاهده کرده اید آیا تاکنون از خود پرسیده اید این کلمه جه معنایی دارد؟

بلاگر در ادامه سوالش خود جواب آن را داده و مینویسد : pepsi در واقع علامت اختصاری انگلیسیpay each penny save israeal این جمله بدین معناست که (هر پنی را بپردازید تا اسرائیل باقی بماند ) براین اساس هر ریال از پول ما بدون آنکه متوجه شده باشیم برای حفظ و بقای رژیم غاصب اسرائیل ذخیره می شود.

بلاگر برای اینکه ما در کشور خودمان و در کشورهای دیگر متوجه کالاهای ساخت اسرائیل بشویم و از آنها استفاده نکنیم راه حلی را بیان می کند : تمامی تولیدات صنعتی ، کشاورزی و ... در کشورهای مختلف جهان دارای بار کد مخصوصی است که نشان دهنده کشور سازنده و ویژگی های مخصوص آن محصول است . شماره 729 سه رقم اول بار کد کالاهای ساخت اسرائیل است . به نمونه زیر توجه کنید : 7290000000008 بارکد یکی از کالاهای اسرائیلی است که شماره 729 از سمت چپ نشان دهنده این مطلب است که این کالا ساخت اسرائیل بوده و رقم های بعدی در واقع کد شناسایی محصول تولید شده است .

چندی قبل فاش شد که کوکا کولا هم نوشابه ای صهیونیستی است که بعد از آن مصرف آن در سازمانهای دولتی ایران ممنوع شد ولی هنوز متاسفانه شاهد استفاده از این دو نوع نوشابه در داخل کشورمان هستیم که برای نابودی اقتصاد اسرائیل بایست از همین قدم های کوچک شروع کنیم و در این راه مصمم باشیم .
 
 

 این یک فرمان است طرف امام خمینی است که فرمود : اسرائیل باید از بین برود

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

حباب
ساعت1:35---28 تير 1390
سلام
زلیخا گفتی و کردی کبابم
واقعاً متأسف شدم.
یه موضوعی مدت ها فکرمو مشغول کرده. من هم یه مقاله ای در موردش نوشتم با عنوان « این ره که تو می روی به ترکستان است » خواهش می کنم بخونیدش و نظرتون رو هم بگین. خیلی برام مهمه.
راستی حتماً وبلاگ شما را جزو پیوندام قرار می دم. شما هم اگه دوست داشتید ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها: کوکا کولا و پپسی,
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 شهريور 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور