صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

 

در قتل عام فلسطینیان شریک نشویم




مسلمانان بخوانند اینست جنایت یهودیت به اسلام و ایرانی و شیعه

 

 

 



 

 

تا به حال بارها نوشابه کوکاکولا را سر سفره هاي غذاهاي رنگارنگمان در ميهماني ها و...ديده ايم ولي اينبار دقيق تر به آرم روي اين نوشابه دقت کنيد ، مي توانيد يک برچسب کوکاکولا را برداريد و به توضيح زير دقت کنيد و خودتان امتحان کنيد تا متوجه يک فاجعه شويد.

 



 

 

اولين تصوير آرم معمولي و تجاري اين شرکت است که بارها ديده ايم(بر چسب معمولي روي نوشابه )

 

 

 

تصوير دوم :اگر آرم را برعکس کنيد(پشت و رو کنيد)


و تصوير سوم :وقتي خطوط تزئيني و زائد و اضافي آرم را حذف کنيد، تصوير چهارم پديدار مي شود.
 

 

 باز هم از گلوت پائين مي ره

 

 

اين عمق کينه و دشمني صهيونيستها را نسبت به پيامبر اسلام (ص) و مکه (محل ظهور دين مبين اسلام و همچنين محل ظهور منجي بشريت ،امام زمان (عج) ) را  آشکار مي کند و نشان مي دهد که آرزوي ديرينه ي اينان،نابودي اسلام و محو شدن نام پيامبر رحمت محمد مصطفي (ص) است که آن را در آرمانها و آرزوهايشان پرورانده اند، طوري که  آن را بر روي نوشابه ي معروفي که در سراسر دنيا مصرف کننده دارد با عبارت لا محمد و لا مکه  ابراز مي دارند. 

 

 

لعنت خدا و رسول او بر صهيونيستها.


 

 

 شرکتهاي وابسته به شرکت کوکاکولا: فانتا، اسپرايت، کانادا دراي، ...

 

 

Dr Pepper, Fanta, Fruitopia.Schweppes, Kia ora, Litt, Sprite,Sunkist

 

 

از سال 1966 کوکالا تبديل به يکي از ثابت قدمترين پشتيبانان اسرائيل شد.
در سال 1997 هيئت دولتي اقتصادي اسرائيل در مهماني شامي به افتخار کوکاکولا بخاطر 30 سال پشتيباني بي وقفه خود از اسرائيل و عدم توجه به تحريم کشورهاي عرب، قدرداني کرد.
سالهاست که اداره مرکزي کوکاکولا ميزبان و حامي اصلي اتاق بازرگاني آمريکايي – اسرائيلي شده. آشکار شده که کوکاکولا برنامه اي آموزشي براي کارگرانش بر پايه برخورد صهيونيسم- عرب ترتيب داده. محتويات اين دوره توسط دولت اسرائيل و يک آژانس يهودي تهيه و تنظيم شده است. 
کوکاکولا در کاري گروهي با سازمان «دوستان اسرائيل»  همکاري هايي را براي پشتيباني از روزنامه نگار بدنام صهيونيست را در پرونده خود دارد.
سالهاست که اخباري نيز منتشر شده مبني بر اينکه کوکاکولا جهت صرفه جويي ميليون دلاري بخاطر معافيت مالياتي، اقدام به ساخت کارخانه اي جديد در زمين هاي اشغال شده فلسطين (قيريات قط) کرد. 
در اين سالهاکوکاکولا ميزان سرمايه گذاري خود را در اسرائيل افزايش داده .

 

 

اين شرکت ضمن حمايت آشکارا ومستمر از اسراييل اعلام کرده بود که حاضر است چندين ميليارد دلار براي سرنگوني نظام جمهوري اسلامي ايران نيز سرمايه گذاري کند.

 

متاسفانه نمايندگي تحت ليسانس اين شرکت در کارخانه خوشگوار مشهد ساليانه 5/1 ميليارد سود خالصبه شرکت اصلي ،در آمريکا مي فرستد.


 

 

اين کارخانه نوشابه سازي در يکي از تصاوير تبليغاتي خود با منقوش کردن نام کوکاکولا بر روي گنبد مسجد الاقصي و جملاتي که در اين طرح تبليغاتي نوشته شده، صريحا اعلام کرده است که "با خوردن اين نوشابه آمريکايي شما جزو حاميان اسرائيل به شمار مي رويد".


 

 

 

سايت رسمي کوکاکولا نيز در صفحه نخست خود تصويري از نقشه جهان را قرار داده است که مخاطبان با کليک بر روي هر نقطه از خاورميانه با تنها کارخانه توليدکننده اين محصول در خاورميانه يعني رژيم صهيونيستي مواجه مي شود که سايتي نيز به زبان عبري دارد.

 

 در اين زمينه و همچنين در راستاي تحريم شرکتهاي حامي رژيم صهيونيستي سايت "شجره" که متعلق به مسلمانان انگليس است،  اطلاعات گسترده اي از سهم رژيم صهيونيستي در درآمد فروش اين نوشابه منتشر کرده است.

 

به گزارش مهر، چندي پيش نيز کوکا کولا طرحي توهين آميز عليه مسلمانان منتشر کرد که در آن مسلمانان را به ابزاري تبليغاتي براي خود مبدل کرده است.

 


 



 

تصوير فوق که نمايي از يک نمازجماعت با تن ‌پوشي از شرکت نوشابه ‌سازي آمريکايي است، باعث خشم مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده و به حرکت گروه هاي غير دولتي مسلمانان براي تحريم اين کالاي آمريکايي سرعت بخشيده است.


 

نکته جالب توجه اين که پس از پيروزي انقلاب اسلامي، اين نوشابه به همراه نوشابه پپسي که از ديگر حاميان رسمي رژيم صهيونيستي محسوب مي شوند، در ايران توليد و وارد نمي شد اما طي چند سال گذشته اين دو محصول وارد بازار کشورمان شد و طي قراردادي که با شرکت ساسان امضاء گرديد، توليد نوشابه، تحت ليسانس کوکا و پپسي آغاز شد
 

 

 اين هم نوشابه پپسي؛

 

PEPSI   =  (   Pay each penny save israeal ) 
 
پپسي مخفف جمله "بپردازيد هر پني رابراي حفظ اسرائيل"

 اين شرکت نيز در صدر حاميان اسرائيل قرار دارد. 



نظرات شما عزیزان:

کرمی راد
ساعت1:36---30 شهريور 1390
با سلام
سخنرانی های استاد رائفی پور در ضمینه فراماسونری ودشمن شناسی در مرکزدانلوداین سایت
لطفا به دیگر مبشران ظهور همخبر دهید.
باتشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، یهود، ماسون، ،

برچسب‌ها: پپسی, کوکا کولا,
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 شهريور 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور