صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

معرفي گروههاي فساد

در اين مجموعه سعي شده تا نام اكثر گروههاي فاسد منحرفي كه در جهان و علي‌الخصوص در غرب حضور داشته و در زمانهاي مختلف بر روي جوانان ايراني تأثير گذار بوده‌اند بررسي شود.

پانكها:

در فرهنگ لغت، پانك درد سخت، غم و اشغال معني شده است. انگلستان زادگاه پانكها مي‌باشد. جريان شكل‌گيري اين گروه بدين نحو است كه در سال 1957 عده‌اي از جوانان طرفدار شخصي بنام«جاني لاتن» در يك اصطبل جمع شده و گيسوي خود را به شكل يال اسب درآورده و ترك دين و دنيا گفتند. كمي بعد اين جريان به آمريكا راه يافت. در آمريكا به خاطر مايكل جكسون پانكها چهره شاخص‌تري براي خود داشتند.

پانكهاي آمريكا به رهبري الگوي خود مايكل جكسون رفتاري متفاوت از پانكهاي انگليسي بروز مي‌دهند. آنها خود را خوب آرايش مي‌كنند لباسهاي زيبا و رنگهاي شاد مي‌پوشند كفش آنها معمولاً سفيد و راحت مي‌باشد. لذا براي آنها انجام مراسم رقص گروهي آسان است. شلوارهاي آنان تنگ و چسبان و حركات پا را به خوبي نمايش مي‌دهند. نكته قابل توجه اين است كه بعضي‌ها انسجام گروهي طرفداران اين گروه را در انجام رقصشان مي‌دانند. رقصهايي كه گاهي افراد اين گروه انجام مي‌دهند شامل راك، بريك‌دنس و راكو مي‌باشد.

در ضمن فراموش نشود پانكها از حشيش، ماري‌جوانا، و ديگر مواد مخدر استفاده مي‌كنند. در محافل آنها رفتار و حركاتي به چشم مي‌خورد كه هيچ سنخيتي با فرهنگ انساني ندارد از جمله دادن فحشهاي ركيك و زننده بين طرفداران جكسون متداول است

آنارشيست ANARCHIST:

در فرهنگ لغت آنارشي، يعني فرد هرج و مرج طلب و ضد دولت. آنارشيست‌ها عده‌اي هستند كه به هيچ قدرتي معتقد نيستند و فروپاشي و اضمحلال دولت و قدرت را شرط اول رفاه انسانها مي‌دانند. به اعتقاد افراد اين گروه، دولت موجب تباهي و فنا است. لذا بايد تلاش خود

را صرف محو كردن و از بين بردن آنها معطوف كرد.

آنارشيستها ظاهراً خود را وارث نازيستهاي آلماني مي‌دانند. در سالهاي بعد از فروريختن ديوار برلين و اتحاد دو آلمان شاهد شكل‌گيري مجدد، شدت عمل و حركات خشونت‌آميز آنها عليه خارجيان هستيم به طوريكه در ايتاليا، اسپانيا و آلمان با انجام حركات خشونت‌بار موجبات وحشت و ترس و دلهره مردم را فراهم مي‌سازند. اين افراد از اين نظر بانيهليست‌ها(پوچ‌گراها) وجه مشترك دارند هر دو طيف، عقيده‌ها و باورها و ارزشهاي اجتماعي و اخلاقي را قبول نداشته و در ضمن هيچگونه طرحي هم براي جايگزيني آن ندارند و در عمل فقط ايجاد اخلال در نظم عمومي جامعه مي‌كنند.

اسكين هد SKIN HEAD :

اسكين هدها يا كله طاسها، گروهي از افراد هرج و مرج طلب‌اند(شبيه آنارشيست‌ها) كه بيشتر در فكر مزاحمت براي مردم هستند. سرچشمه اين افراد در آلمان بوده و اخيراً اسكين‌ هدها دست در دست نئونازيها در آزار و اذيت خارجيان مقيم اين كشور همكاري دارند.

مشخصات اين گروه:

پوشيدن چكمه‌هاي چرمي با آرم نازي و اصلاح سر و صورت شبيه هيتلر.

مشخصات رفتاري:

مشروبخواري، ولگردي، نژادپرستي و روحيه بسيار پرخاشگرانه از خصوصيات اصلي اين گروه مي‌باشد.

در ضمن بعضي از افراد اين گروه براي اداي سلام، دست خويش را همچون طرفدارن نازيسم در جنگ جهاني دوم بلند مي‌كنند. اين گروه به دو قسمت تقسيم مي‌شود:

1- گروه اس.اس.(s.s)

اعضاي اين گروه وظايفي از جمله خرابكاري، ايجاد و حفظ نظم، تبليغات حزبي و اجراي

 

مقررات حزب نازي را در سازمان برعهده دارند. درجه‌بندي افراد به صورت القاب نظامي مي‌باشد.

2- گروه اس.دي.(S.D)

داوطلبان و اعضاي اين گروه انجام وظايفي مثل: تهيه روزنامه و ماهنامه حزب، فعاليت اداري و هنري و را عهده دارند.

رپ RAP:

رپ در فرهنگ لغت، زخم زبان، ضربت سريع و تند زدن، آدم لات و حقه باز ترجمه شده است. اما با اين حال در مورد مفهوم رپ نقطه نظرات مختلفي وجود دارد. كارشناسان، صاحبنظران، و حتي عناصر وابسته به اين گروه به دو تعريف اتفاق نظر دارند:

الف) عده‌اي رپ را مخفف REVELOTION ARMED PEACE انقلاب صلح مسلح مي‌دانند.

ب) عده‌اي ديگر رپ را نوعي تند صحبت كردن به همراه اجراي موسيقي خاص مي‌دانند كه به منظور ظهور و بروز حركاتي هيجان آور صورت مي‌پذيرد. در واقع رپ نه يك مدل مو است نه نوع لباس پوشيدن، اين حركات بروز شوق و شور خفه شده ناشي از جنگ جهاني دوم است كه خود را اينگونه نشان مي‌دهد.

شروع جريان

سال 1980 منطقه هارلم نيويورك گروهي از سياهپوستان آمريكايي در اعتراض به سياستهاي دولت وقت آمريكا در مورد سياهان و نژاد پرستي و در جهت رسيدن به آزادي و صلح تظاهراتي را برپا كردند. آنان ابتدا تظاهرات را با نوع موسيقي تند همراه، و اعضاي گروه با يكديگر پيمان بستند كه تا رسيدن به اهدافشان اينگونه تظاهرات را تداوم بخشند. از آرم گروه رپ كه جاي پاي يك كبوتر بركره زمين با زمينه زرد رنگ مي‌باشد مي‌توان به اهداف اوليه بنيانگذاران آن كه همان صلح‌ خواهي و رفع تبعيضات است پي‌برد. با گذشت زمان اين موسيقي و رقص، مورد سوء استفاده گروهاي منحرف اخلاقي قرار گرفت. آنان با همكاري دولت‌هاي سلطه طلب آنرا ترويج داده و به ديگر كشورهاي جهان صادر نمودند و

يكي از افرادي كه نقش مهمي در پيدايش و پيشرفت موسيقي رپ داشت سياه‌پوستي به نام

دكتر آلبان بود. بعدها فرد ديگري بنام «آيس‌تي» موسيقي تندي را برروي رقص رپ گذاشت

كه به موسيقي رپ مشهور گرديد.

HAPPY NATIONAL :

اين نامي است كه رپ‌ها در آمريكا براي خود برگزيده‌اند(ملت خوشبخت).

مشخصات رفتاري

لاابالي، قانون شكني، هرج و مرج طلبي، اغتشاش، تنبلي، خشونت، استعمال مواد مخدر، مصرف مشروبات الكلي، هتك حرمت نواميس و تحت عنوا ن  آزادي.

راس RAS

فرقه‌اي است جدا شده از گروه رپ، اما با همان خط مشي و رفتار و اهداف. اين گروه را دختراني هرزه و شهوت پرست و بي‌مبالات در موارد جنسي با جنس مخالف تشكيل مي‌دهند. دليل جذب دختران به اين گروه آن است كه سردسته آنان يك خواننده زن مي‌باشد.

بروس BROSS:

همجنس بازي و ذكور بودن، خصوصيت خاص افراد اين گروه مي‌باشد. وجه تمايز مردان وابسته به اين گروه از نظر فعل و عملشان بسته به گوشواره‌هايي است كه به گوش خود آويزان مي‌نمايند. بدين صورت كه اگر مردي فقط در گوش راست خود گوشواره داشته باشد نشان دهنده فاعل بودن وي و اگر گوشواره در گوش چپ او آويزان باشد مفعول، و اگر در هر دو گوش خود گوشواره داشته باشد هم فاعل و هم مفعول مي‌باشد.

كيس KISS

از بزرگترين گروههاي همجنس‌باز مي‌توان گروه فوق را نام برد. كلمه KISS در لفظ به

معني بوسه مي‌باشد ولي در اصطلاح مخفف چهار كلمه است كه معرف پليدترين و وحشتناكترين گروهي است كه در زمينه اشاعه مفاسد و منكرات مي‌باشد.

اعضاي اين گروه به پوچ‌گرايي معتقد بوده و يا به عبارت بهتر سوپرنيهليستهايي هستند كه همجنس‌بازي در ميانشان بيداد مي‌كند. اين گروه زندگي خود را به شيطان سپرده‌اند. خودكشي در نزد آنها عملي پسنديده و مقبول و در راه سرسپردگي به شيطان محسوب مي‌شود. به زعم آنها شيطان روح افراد طرفدار، آوازخوان و شنونده را تسخير مي‌كند.

از آنجا كه اطاعت از شيطان و شيطان پرستي شعار اين گروه مي‌باشد عده‌اي بدان لقب «لژيون شيطان» داده‌اند. هواداران اين گروه حامل علائم شيطاني مانند ستاره و مي‌باشند و يا لباس خود را با اين علائم منقوش مي‌كنند. يكي از علامتهاي معروف اين گروه لكه خون پاشيده شده است كه در ايران روي شيشه برخي اتومبيل‌ها روي بعضي كلاسورها و قابل مشاهده است.

پيس PEACE:

پيس به معناي صلح و آرامش، نام يكي از گروههاي منحرف اخلاقي است كه در جريان جنگ جهاني با آرمان صلح‌خواهي و برقراري آرامش در سراسر گيتي پا به عرصه گذاشت اما با گذشت زمان از اهداف اوليه خود منحرف و به ابتذال كشيده شد. اين گروه در حال حاضر در بعضي از كشورهاي اروپايي و آمريكايي فعاليت دارد.

راش RASH:

يكي ديگر از گروههاي فساد در كشورهاي غربي، مي‌باشد كه اعضاي آن به ارتباط جنسي آزاد بين دختران و پسران و نژاد پرستي معتقدند.

پلي بوي PLAY BOY :

پلي‌بوي به معني بچه‌باز مي‌باشد. در واقع اين گروه نيز مثل گروههاي كيس و بروس

معتقد به همجنس‌بازي مي‌باشند. اين گروه داراي بزرگترين كاباره‌ها و كازينوها در دنيا

مي‌باشد و بزرگترين موسسات چاپ، تكثير فيلمها و مجلات مبتذل و پورنو را در اختيار

دارد و روابط جنسي را با شنيع‌ترين وضعيت تشريح و تبليغ مي‌نمايد. آرم اين گروه كله خرگوش مي‌باشد.

هوي متال HEAVY METAL:

هوي متال در لفظ به معناي سنگين مي‌باشد. اما در اصطلاح به نوعي از موسيقي نسبتاً جديد

غربي اطلاق مي‌شود كه در آن اصوات مرتعشه از سازها همانند صداهايي است كه از برخورد و سايش فلزات با يكديگر بوجود مي‌آيد. در اين موسيقي اوج و فرود قطعات بسيار شديد بوده و

 

ضرب آهنگها معمولاً فوق‌العاده تند است. استفاده از آلات الكترونيكي و سازهاي كوبه‌اي چنان فضاي تند همراه با موسيقي را ايجاد مي‌كند كه كمتر كسي قادر به گوش دادن به آن مي‌باشد.

اين گروه توسط بعضي از موزيسين‌هاي غربي بعد از جنگ جهاني دوم كه تصميم به نوآوري در عرصه موزيك داشتند به وجود آمد. موسيقي دانان سعي كردند با استفاده از اين موزيكها به نوعي مردم را با ضايعات و زيانهاي ناشي از جنگ آشنا نمايند. آنها جنب و جوش را از موزيك خود حذف و ريتم و آهنگ موزيك را تغيير دادند. شوهايي را در باب مسائل جنگ(كشته شدن انسانها، تخريب خانه‌ها و شهرها در اثر فرود آمدن بمب) به همراه نواختن اين موزيك اجرا مي‌نمايند.

اعضاي اين گروه اندك اندك تصميم گرفتند كه اين درد و رنج را با فرياد مخالف آشكار سازند. لذا فرياد دلخراشي را وارد موزيك خود نمودند. اين موزيك در ابتدا به «هوي» معروف بود اما اندكي بعد توسط خبرنگاري به «هوي متال» شهرت يافت.

در غرب طرفداران اين گروه بين 18 تا 24 سال سن دارند و در حالت نشئگي ناشي از استعمال مواد مخدر براي ارضاي تمايلات انحرافي خويش به اين موسيقي روي مي‌آورند.

آنها گاهي از فرط لايعقلي به درنده خويي و اعمال غيرانساني حتي قتل دست مي‌زنند و يكي از شعارهايشان اين است «پدران خود را بكشيد» .

بلك رز «رز سياه»

يكي از افراد شاخص و خواننده اين گروه «بلك روز» آمريكايي مي‌باشد كه در ترانه‌هاي خود شكست اصول اخلاقي و بي‌اعتنايي به لغت‌ها را ترويج مي‌كند.

البته ناگفته نماند بعضي از خوانندگان متمايل به اين گروه، ترانه‌هاي در وصف و دفاع از شعارها و مفاهيم زيبايي همچون آزادي، عشق، صلح و مي‌خوانند اما در پوشش اين شعارهاي فريبنده، چهره مخوف و انحرافي اين گروه را پنهان مي‌سازند و اين چيزي نيست جز بازار گرمي.

علامت اين گروه اسكلت يك مرده مي‌باشد، در توجيه اين كه چرا چنين علامتي براي معرفي خود قرار داده‌اند مي‌گويند انسان در وراي اين چهره زيبا نهادي خشن و ليد دارد كه علامت اسكلت نشان از حالت زشت درون نهفته انسان دارد.

طرفداران اين گروه هر عمل زشت و پليد و غيراخلاقي را كه مرتكب مي‌شوند با گفتن «هوي‌باش» توجيه مي‌كنند در اين راستا شنيده شده است كه بعضي از آنها در انظار عمومي زنگوله به خود آويزان مي‌كنند هوي باش!!!.

گروههايي كه تاكنون از هوي متال منشعب شده‌اند عبارتند از:

پينك فلويدPINK FLUID:

پينك فلويد نام يك گروه موسيقي است كه در دهه 1960 در آمريكا بوجود آمده ترانه‌ها و شعرهايي كه توسط خوانندگان وابسته به اين گروه اجرا مي‌گردد داراي معناي سياسي اجتماعي مي‌باشند. اين گروه در آمريكاه ظهور يافت اما بدليل اجراي برنامه‌هايي عليه سياست‌هاي دولت آمريكا از اين كشور اخراج و در كشورهاي اروپايي اقامت گزيد. هر چند در نظر بعضي كارشناسان، اين گروه در شمار هوي متالها محسوب نمي‌شوند و قائلند كه موزيك آنها از اصالت بيشتري در مقايسه با ساير گروهها برخوردار است و شعرهايشان برگرفته از مفاهيم سياسي و در ضديت با سياستهاي حاكمان كشورهاي غربي و بي‌توجهي ايشان نسبت به مهمترين مسائل جامعه و.. مي‌باشد اما بهرحال نمي‌توان آنهار را يك گروه سياسي شمرد زيرا با وجود اختلافهايي كه با ساير گروههاي منحرف دارند، اما در اعتقاد پيرو همان اصول و مباني گروههاي منحرف بوده و اهداف گروه هوي متال را تبليغ مي‌نمايند.

اين گروه در سال 1983 از هم پاشيده شد و بعد از آن در سال 1984 يكي از اعضاي پينك‌فلويد(ارجوز والترز) به تنهايي اقدام به اجراي كنسرت نمود و آخرين آلبوم گروهش را در سال 1992 كه درباره سياست‌هاي پوچ و بي‌حاصل آمريكا در مورد ساير كشورها(جهان سوم) مي‌باشد به بازار عرضه نمود.

متاليكا METALICA:

در دهه 1980 فردي بنام جيمز هتلفيد شعبه‌اي از گروههاي هوي‌متال به نام متاليكا را در آمريكا بوجود آورد. سبك موسيقي، سبك هوي‌متال مي‌باشد در حين اجراي كنسرت توسط خوانندگان وابسته به اين گروه جوانان چنان تحت تأثير موسيقي و الفاظي كه خواننده ادا مي‌كند واقع مي‌شوند كه كنترل طبيعي خود را از دست داده به اعمال جنون‌آميز حتي قتل و جنايت دست مي‌زنند. شعارهايي از قبيل «كشتن همه آنها» «عدالت براي همه»  و كه برروي پيراهن آنان بصورت چاپي نقش بسته حكايت از اهداف آنها دارد.

صخره فضايي ALOY

اعضاي اين گروه كه در سال 1960 در آلمان شروع به كار كردند و پيرو سبك هوي متال مي‌باشند بسيار اندك و حتي از تعداد انگشتان 2 دست كمترند.

كساني كه به طرفداري از اين گروه مي‌پردازند معمولاً نه بدليل محتواي سياسي اجتماعي، سبك موسيقي و يا اشعار جذب اين گروه مي‌شوند بلكه اغلب بدليل حالت تخديري آهنگها و شعرها متمايل به آن مي‌شوند.

اعضاي اين گروه خود را مذهبي مي‌دانند و به شكل هيپي‌ها رفتار مي‌كنند. معروف است آنها از اداره كنندگان كليساها و يا كشيش بوده‌اند، چرا كه آنها در سرودهاي خود از انجيل اقتباس مي‌كنند.

4- Deep Purple-Rainbow

از انشعاب يافته‌هاي هوي متال مي‌باشند كه در سال 1985 از هم پاشيده و اعضاي آن به گروههاي ديگر پيوستند. يكي از افراد معروف اين گروه كه هم اكنون نيز فعاليت دارد روني جيمزريو است. وي در سال 1988 تمام خوانندگان و نوازندگان وابسته به اين گروه را جمع كرده و به ساخت برنامه سياسي STORES در جهت كمك به مردم آفريقا پرداخت.

هرچه ازمسائل جنگ دورترمي‌شويم اينان محتواي اشعارو موزيكهاي خود رادرباب مسائل جنگ وعوارش آن كاهش داده ودرعوض مسائل سياست‌هاي داخلي وخارجي را مي‌افزايند.

 

5- وسپ W.A.S.P

WE ARE THE SEX Prophet «ما پيام آوران سكس هستيم» اين معني نام گروهي است كه در نيمه‌هاي شب اقدام به شبگردي، ولگردي، اعمال منافي عفت، هوس بازي و همجنس بازي مي‌نمايند. شعار معروفشان اين است كه ما در پي يافتن همجنس بازان هستيم به گروه ما بپيونديد.

قاتل SLAYER

اين گروه يكي از گروههايي است كه به سبك موسيقي هوي‌متال، اشعار، ترانه‌ها و آهنگهاي خود را اجراء مي‌كنند. از خوانندگان اين گروه مي‌توان به تستامنتا و باي‌جوي اشاره كرد. يكي از آنها پس از آغاز به آواز‌خواني به اين سبك از خانواده طرد گرديد. كارهاي اين دو به هنگام اجرا برنامه با خشونت و پرخاشگري همراه است طرفداران اين گروه در اجراي موسيقي، يك زن محكوم به اعدام را از زندان خريداري كرده و در انظار عمومي بطور فجيهي او را مثله كرده و خون او را آشاميدند!!

مگادت Mega Deth

مگادت از گروههاي انشعابي هوي‌متال يا متاليكا است كه در سال 1982 توسط فردي بنام ديويد موتسن بوجود آمد و اعضاي اين گروه جز اتحاديه بين‌المللي صلح سبز بوده و شعارها و سرودهايشان درباره مبارزه با از بين رفتن محيط زيست، فقر، جنگ و مبارزه با اهداف جنگجويانه و استعماري دولت آمريكا است.

همزمان با آغاز رياست جمهوري بيل كلينتون آخرين آلبوم گروه در سال 1992 به بازار عرضه و با استقبال زيادي همراه شد در قطعه‌اي از اشعار اين آلبوم آمده است ديوانه‌اي مي‌رود و ديوانه‌اي ديگر جايش مي‌آيد و در اين كاخ محبوب سكني مي‌گزيند.

باكره آهنين Iron Maiden

اين گروه يكي از شاخه‌هاي اصلي هوي متال در اروپاست كه به اين سبك، اجراي موسيقي مي‌كنند. البته سبك موسيقي آنها الهام گرفته از سبك موسيقي مشرق زمين مي‌باشد. اعضاي اين گروه از ارتكاب هرگونه عمل قبيح ابايي ندارد بطوريكه جمعي از آنان در اجراي برنامه‌هاي خود، برروي جمعيت تماشاچي ادرار مي‌كنند و تماشاچيان نيز بدون آنكه واكنش منفي نشان دهند از آن استقبال مي‌نمايند.

سياه زخم آنتراكس Anthrax

 اين گروه در دهه 1980 در آمريكا پديد آمد. خوانندگان اين گروه با خواندن اشعار طنز سياسي، دولت مردان آمريكا را به مسخره مي‌گيرند. آخرين آلبوم اين گروه Madhouse به معناي تيمارستان است.

كيف Kiff

از گروههاي انشعابي هوي متال، كه در اجراي موسيقي تند و خشن از خود به نمايش مي‌گذارند. اعضاي اين گروه در محل اجراء سرخفاش را كنده و خون آنرا مي‌مكند و يا در حين انجام اينگونه حركات، گيتار و ميكروفون خود را مي‌شكنند.

چسپكينگ Chis Piking

چسپكينگ يك گروه موسيقي تند اسپانيايي است كه به اجراي موسيقي مي‌پردازد و ساز اصلي آنان گيتار است. از اواخر سال 1370 نيز در ايران طرفدراني پيدا كرد. هزينه اين گروه توسط يك هنرپيشه زن مكزيكي تأمين مي‌گردد.

يانگز رزز Yongs Rosos

«جوانان و گل سرخ» نمايانگر يك گروه همانند هوي متال است كه در دهه 80 در اروپا بوجود آمد و مورد توجه جوانان قرار گرفت. آنان در هنگام اجراي كنسرت موسيقي، حركات جنون آميز و از خود بروز مي‌دهند.

گانز رزز Gun s Rosos

«اسلحه و گل سرخ» اين گروه مجموعه افرادي هستند كه به اجراي موسيقي بسيار تند گيتار همراه با عصبانيت و وحشي‌گري مي‌پردازند. اين گروه در دهه 1980 پديد آمد و اعضاي آن تحت تأثير موسيقي، الكل، مواد مخدر و سكس، منحط‌ترين اعمال و عجيبترين نشانه‌هاي بروز سقوط انساني را از خود بروز مي‌دهند.

14- Bill Yoidol

از گروههاي هوي بوده و از سال 1963 تاكنون برنامه اجرا مي‌كنند. گروه فوق‌الذكر متشكل از 3 نفر بوده و به علت نامفهوم بودن مضمون موسيقي و مسخره‌بازي روي صحنه، ديوانگي در حين اجراي موسيقي، طرفداران چنداني ندارند. سنين طرفداران اين سبك بين 20 تا 25 مي‌باشد. ضمناً اعتياد آنان از نوع L.S.D مي‌باشد.

Black Sabath

از گروههاي هوي بوده و از سال 1963 تاكنون برنامه اجرا مي‌كند. طرفداران زيادي داشته و بعداً با ادغام با گروههاي موسيقي ديگري اصالت خود را از دست داده و از دور اجراي برنامه خارج گرديده است. گروه آنان 5نفري بوده و خواننده آن بيشتر در مورد تجاوز جنسي، مرگ و به تمسخر گرفتن سياست حاكم بر جوامع غربي مي‌پردازد. ضمناً

آنان معتاد به كوكائين مي‌باشند.

گروه AC.DC.

از گروههاي قديمي هوي بوده و از سال 1979 ميلادي، برنامه اجرا مي‌كند. خوانندگان آن پنج نفر بوده و مختلط مي‌باشند(دختر و پسر)، سبك موسيقي آنان تند و توأم با جيغهاي بلند و كوتاه در لابلاي اجراي متن برنامه مي‌باشد. بيشتر به گروههاي سياسي شبيه هستند و در مورد مرگ، سياست، تجاوز جنسي در لابلاي موسيقي اشاره مي‌كنند و بيشتر افراد أن آنارشيست(هرج و مرج طلب) هستند. آلات موسيقي آنان بيس گيتار وليد، گيتار و جاز مي‌باشد. سن طرفداران اين گروه بين 16 تا 19 سال مي‌باشد.

لازم به ذكر است برنامه‌هاي آنان توسط شبكه M.T.V. پخش مي‌شود.

گروه Avarychoarey

نظرات شما عزیزان:

على
ساعت0:10---31 مرداد 1391
توى يكى از كروها نوشتى زن محكوم رو خريدارى كردند و خونش رو نوشيدند زن محكوم به اعدام رو مكه ميشه خريدارى كرد؟

d@-@b
ساعت22:00---27 ارديبهشت 1391
ba cheshm pooshi az in hame ghalat emlayi ke dari nagofti khodet ozve che gooroohi hasti ? 1,hezbollah 2,charand gooyi dar morede gharbia(sharghia khoob,aliii) 3,doshmani ba donya 4,zed music .
mikham bedoonam mage musighi be joz rock o metal ham voojood dare !!!?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: یهود و ماسون، ،

برچسب‌ها: متاليكا, فرقه, گروه هاي فساد, پانكها, گروه اس, اسوكيس,
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 8 دی 1390 توسط محمدرسول اسماعیل پور