صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

مجادلة طبّی خواندنی امام صادق(ع) با يك طبيب هندي

 

ربيع حاجب مي‌گويد: روزي طبيبي هندي در مجلس منصور كتاب طب مي‌خواند، در حالي كه امام صادق(ع) در آنجا حضور داشت.

 

چون از قرائت مسائل طب فراغت يافت، به امام ششم(ع) گفت: دوست داري از دانش خود به تو بياموزم؟ حضرت فرمود: «نه، زيرا آنچه من مي‌دانم از دانش تو بهتر است.» طبيب پرسيد: تو از طب چه مي‌داني؟

حضرت فرمود: «من حرارت را با سردي و سردي را با گرمي، رطوبت را با خشكي و خشكي را با رطوبت درمان مي‌كنم و مسئلة تندرستي را به خدا وا مي‌گذارم و براي تندرستي دستور پيامبر(ص) را به كار مي‌برم كه فرمود: «شكم، خانة درد است و پرهيز، درمان هر دردي است و تن را به آنچه خوي گرفته، بايد عادت داد.»

طبيب گفت: طبّ جز اين چيزي نيست. امام گفت: «مي‌پنداري كه من اين دستورها را از كتاب‌هاي بهداشتي ياد گرفته‌ام؟ طبيب گفت: آري، امام فرمود: من اينها را از خدا فرا گرفته‌ام. تو بگو من از جهت بهداشت داناترم يا تو؟ طبيب گفت: البتّه من. امام(ع) فرمود: اگر اين چنين است من از تو پرسش‌هايي مي‌پرسم، تو پاسخ بده. طبيب گفت: بپرس.

امام صادق(ع) پرسش‌هاي زير را از طبيب هندي پرسيدند:

چرا جمجمة سر چند قطعه است؟

  




:: موضوعات مرتبط: ائمه و پیامبران، ،

برچسب‌ها: چرا جمجمة سر چند قطعه است؟, چرا كف دست‌ها مو ندارد؟, مجادله امام صادق با طبیب هندی,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

"به دنیا آمدن فرزند" در غرب، یک "تفریح" است نه یک "وظیفه"
 
در آمریکا به طور متوسط هر روز 3 زن، به دست شوهرش کشته می شود. بیش از 1.8 میلیون شوهر در آمریکا به طور وحشتناکی زنان خود را کتک می زنند و 30 تا 35 درصد زنان آمریکایی مورد آزار شوهران خود قرار می گیرند.چرا غربی ها با تمام قوا به انتشار اخبار نقض حقوق بشر در کشورهای مسلمان و علی الخصوص ایران می پردازند؟
 

 
آیا می دانید که در استرالیا، زنان حق نداشتند با شوهرشان بر سر یک سفره غذا بخورند. آیا از تصویب قانون جنایت آمیز "Roe" در کشورهای مدعی حقوق بشر باخبرید؟ آیا می دانید که پیامبر گرامی اسلام، لبخندهای زن و شوهر، به روی هم، به هنگام برخورد با یکدیگر و یا هنگام خداحافظی را صدقه می دانستند و به اندازه انفاق فی سبیل الله برایش ارزش قائل بودند. آیا نامه محبت آمیز امام خمینی(ره) به همسرشان را مطالعه کرده اید؟
آیا امی دانید که مقام معظم رهبری درخصوص حضور زن در عرصه های اجتماعی چه فرموده اند؟

"تمام افراد بشر آزاد به دنیا می آیند و از لحاظ حیثیت و حقوق با هم برابرند. همه دارای عقل و وجدان می باشند و باید نسبت به یکدیگر،با روح برادری رفتار کنند.هرکس، حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارد.کسی را نمی توان تحت شکنجه، مجازات، یا رفتارهایی قرار داد که ظالمانه بوده و یا برخلاف انسانیت و شئون بشری یا موهن باشد.
هرکس حق دارد شخصیتِ حقوقی او در همه جا به عنوان یک انسان، در مقابل قانون به رسمیت شناخته شود". جملات مذکور، بخش هایی از "اعلامیه حقوق جهانی بشر" می باشد که توسط مجامع غربی، تدوین و تصویب شده است.
 
 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، جنگ نرم، ،

برچسب‌ها: فروش زنان, زنان کلای جنسی, تجاوز,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

بسم الله الرحمن الرحيم

سالروز ولادت امام حسن عسكري عليه السلام

سالروز ولادت با سعادت امام يازدهم حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) را به تمامى شيعيان جهان تبريك عرض نموده، اميدواريم خداوند متعال توفيق پيروى آن امام همام را به همه ما عنايت فرموده ودر فرج فرزند بزرگوارش حضرت مهدى (عليه السلام) تعجيل فرمايد

حضرت امام حسن عسكرى (عليه السلام) در سال 232 هجرى قمرى در روز هشتم ماه ربيع الثانى در شهر مدينه به دنيا آمد، پدر آن حضرت امام بزرگوار حضرت هادى، ومادرش خانمى به نام حديثه بود. نام ايشان حسن، وكنيه آن بزرگوار ابو محمّد واز القاب ايشان زكى و عسكرى است.


آنچه از صفات بزرگ وفضائل كه لازمه امامت است در آن حضرت جمع بود، يعنى: در علم، وزهد، كامل بودن در عقل وخرد، عصمت، شجاعت، كرم وبزرگوارى از تمام مردم زمان خود برتر بود، وعلاوه بر نصوص كه از پيامبر(صلى الله عليه وآله) وامامان گذشته در باره امامت آن حضرت وارد شده بود، حضرت امام هادى (عليه السلام) يعنى پدر بزرگوارشان نيز تصريح به امامت آن جناب فرمودند، ودر روايتى كه مرحوم شيخ مفيد (رحمه الله) در كتاب گرانقدر ارشاد نقل كرده است، حضرت امام هادى (عليه السلام) چهار ماه قبل از شهادت امام عسكرى (عليه السلام) را وصىّ خود قرارداد، وبه امامت آن حضرت تصريح كرده وگروهى از دوستان و شيعيان را بر اين امر گواه گرفت.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،

برچسب‌ها: امام حسن عسکری, ولادتامام حسن عسکری, زندگی نامه امام حسن عسکری,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

.نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب: كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت
 
 
بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

مقام معظم رهبري


با سلام و تحيت

عطف به بيانات حضرتعالي در روز شنبه 91.11.28 به استحضار مي رساند كه اينجانب و همكارانم در دولت تا آخرين لحظات مسئوليت دلبسته به ارزش هاي انقلاب اسلامي كمر بسته خدمت به كشور و مردم خواهيم بود و اطمينان مي دهم كه همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسير اعتلاي كشور و رفع مشكلات كشور خواهد بود و كوچكترين قدمي برخلاف مصالح كشور بر نخواهيم داشت .

دلبستگي و ارادت اينجانب و اعضاي محترم دولت به جنابعالي هميشگي است. دوام سلامت و توفيقات حضرتعالي را از ايزدمنان مسئلت دارم.

محمود احمدي نژاد



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، ،

برچسب‌ها: نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب, عذر خواهی احمدی نژاد از رهبر,
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

متن کامل سخنرانی 28 بهمن رهبر
 
سخنرانی رهبر

 
خوشامد عرض ميكنم به همه‌ى شما برادران عزيز، خواهران عزيز، جوانان عزيز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، كه اين راه دور را طى كرديد و هديه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پيام استقامت مردم عزيز آذربايجان را به اين مناسبت به اينجا آورديد. اميدواريم خداوند متعال به همه‌ى شما لطف كامل و فراوان و رحمت شامله عنايت فرمايد. و همين جا به وسيله‌ى شما برادران و خواهران عزيز سلام عرض ميكنم به همه‌ى مردم آذربايجان و تبريز، مرد و زن مؤمن؛ كه حقيقتاً حضور آذربايجان و تبريز و ديگر شهرهاى آن منطقه، در همه‌ى دورانهاى گذشته‌ى ما، از صد سال، صد و پنجاه سال قبل تا امروز، در حركت ملت ايران، تعيين‌كننده بوده است. امروز هم همين جور است. شماها هستيد كه با همت خودتان، با غيرت خودتان، با ايمان خودتان، با عزم راسخ خودتان، توانسته‌ايد عزت اين كشور و اين ملت را در مقابل دشمنان حفظ كنيد. هر روز هم كه گذشته است، جلوه‌ى آذربايجان در عرصه‌هاى گوناگون بيشتر شده است. سى و پنج سال از ۲۹ بهمن سال ۵۶ ميگذرد. آذربايجان، امروز از جهت ايمان، استقامت، بصيرت و ايستادگى، حتّى از آن دوران مهم و سرنوشت‌ساز هم جلوتر است. اين همه توطئه، اين همه بدخواهى براى جدا كردن احساسات بعضها و بخشهاى مختلف اين ملت، اثرش درست بعكس بوده است. شما بوديد كه توانستيد هميشه پيشگام و پيشرو باشيد. در واقع شما هستيد كه لنگر آرامش اين كشوريد. در واقع آنطور كه شما در شعرتان گفتيد، بنده عرض ميكنم: «آرامِ دل ايران سيزلر سيز».(۱)
 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: سخنرانی رهبر با مردم آذربایجان, متن سخنرانی رهبر در مورد مجلس, شرح خبر سخنرانی28بهمن رهبر, سخنرانی 28 بهمن رهبر, سخنرانی رهبر در مورد اختلافات مجلس, ,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رهبر :بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست.

رهبر


قضيه‌اى در مجلس پيش آمد؛ قضيه‌ى بدى بود، قضيه‌ى نامناسبى بود؛ هم ملت را ناراحت كرد، هم نخبگان را ناراحت كرد. بنده‌ى حقير هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل اين قضايا احساس تأثر ميكنم؛ هم به خاطر ناراحتى مردم، انسان احساس تأثر ميكند. خب، رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است. يكى از حقوق اساسى مهم مردم اين است كه در آرامش روانى و در امنيت روانى زندگى كنند؛ در كشور امنيت اخلاقى برقرار باشد. اگر يك فردى متهم به فساد است، نميشود به خاطر او انسان ديگران را متهم كند؛ حتّى اگر ثابت هم ميشد، چه برسد به اينكه ثابت نشده است، دادگاهى نرفته، محاكمه‌اى نشده. به استناد متهم كردن يك نفر، انسان بيايد ديگران را، مجلس را، قوه‌ى قضائيه را متهم كند؛ اين كار درست نيست، اين كار غلط است. بنده فعلاً نصيحت ميكنم. اين كار، كار شايسته‌اى براى نظام جمهورى اسلامى نيست. آن طرف قضيه هم، اصل اين استيضاحى كه در مجلس انجام گرفت، غلط بود. خب، استيضاح بايد يك فايده‌اى داشته باشد. چند ماه به پايان كار دولت، استيضاح يك وزير، آن هم باز با يك علت و دليلى كه مربوط به خود آن وزير نيست، چه معنى دارد؟ چرا؟ اين هم غلط بود. اين هم كه شنيدم در داخل مجلس كسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، اين هم غلط است. همه‌ى اين قضايا، قضاياى نامتناسبى است با نظام جمهورى اسلامى؛ نه آن متهم كردن، نه آن برخورد كردن، نه آن استيضاح. دفاعى هم كه رئيس محترم قوه از خودش كرد، آن هم يك قدرى زياده‌روى بود؛ لزومى نداشت.

حتما ادامه مطلب را بخوانید....



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: قسمتی از سخنرانی رهبر, سخنرانی رهبر در مورد درگیری مجلس, درگیری مجلس با دولت,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

رهبر انقلاب:شنيدم در داخل مجلس كسانى حرفهاى نامناسبى بر زبان آوردند، اين هم غلط است.

 

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز (شنبه) در ديدار بسيار پرشور هزاران نفر از مردم تبريز، در سخناني بسيار مهم به تشريح رفتار و گفتار غيرمنطقي دولتمردان امريكا در بحث مذاكره و تبيين رفتار منطقي ملت و نظام اسلامي در اين زمينه پرداختند و با تجليل مجدد از حضور پرشكوه و عزتمند ملت در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، نكاتي را درباب مسئله اخيري كه در مجلس روي داد بيان كردند.


در اين ديدار كه در آستانه قيام 29 بهمن مردم تبريز در سال 1356، انجام شد رهبر انقلاب اسلامي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي آن قيام، دين و ايمان ديني را معيار و ملاك و راهنماي حركت ملت ايران دانستند و افزودند: نمونه بارز تبلور اين حقيقت، مبارزات مردم آذربايجان در 150 سال اخير است كه همواره با پشتوانه ايمان ديني و پافشاري بر آن بوده است.

 



:: موضوعات مرتبط: رهبری، خبر، روشنگری، ،

برچسب‌ها: سخنرانی رهبر با مردم آذربایجان, سخنرانی 28 بهمن رهبر, سخنرانی رهبر در مورد اختلافات مجلس,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور


حیای از پروردگار

یک آیه در قرآن دارد که افراد خیانتکار کارهای بدشان را از مردم قایم می‌کنند ولی از خدا قایم نمی‌کنند. مخفی می‌کنند از مردم که گناهی که می‌کنند، کسی نبیند ولی از خدا خجالت نمی‌کشد. آدم باید با حیا باشد، همانطور که از خلق حیا می‌کند از خدا هم حیا بکند که یکی از جنود عقل است.

عقل و دین ندارد کسی که حیا ندارد

کسانی که حیا ندارند، اینها عقل ندارند. دین هم ندارند. «لا دین لمن لا حیاء له»؛ یعنی کسی که حیا ندارد شرم ندارد. همین طور گناه می‌کند. دین ندارد. دیده‌اید مردم چطور می‌آیند در خیابان؟ این‌ها حیا نداردند. حدیث داریم: حیا خوب است ولی از زن‌ها بهتر است. زن‌ها باحیا باشند بهتر است. الآن ما چقدر زن بی‌حیا داریم در این مملکت‌مان؟ تازه با اینکه جمهوری اسلامی شده. خدا رحم کرده است که جمهوری اسلامی شده است و این طور است اگر اسلام نبود چه می‌شد؟

به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: روشنگری، ،

برچسب‌ها: چادر, آیت‌الله مجتهدی, آیت‌الله مجتهدی و سخنرانی در مورد حیا, , سخنرانی ترس از خدا,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور

فرقه صوفیه

چون امروز بشر به دلیل آلامی که از خلاء معنویت دارد نیاز به عرفان را بیشتر احساس می‌کند در اینجا است که وقتی که نیاز تشدید می‌شود دقیقاً مثل یک بازار اقتصادی نظام عرضه و تقاضا به هم می‌خورد تقاضای کالا تشدید می شود و چه بسا عرضه به قدر کافی نباشد کالاهای تقلبی در چنین بازاری وارد خرید و فروش می‌شوند و مورد معامله قرار میگیرند .
اینجا تکلیف اولیای دین و متولیان دین و پرچمداران دین تشدید می‌شود که به این نیاز شدید و خلاء معنوی پاسخ درستی بدهند و گرنه آنهایی که مترصد فرصت هستند که از این فضا بهره خودشان را بگیرند مطمئن باشید که کالای تقلبی وارد بازار خواهند کرد بطور قطع و یقین گونه‌های ساختگی از عرفان که امروز ما در جوامع مختلف و من جمله در جامعه خودمان شاهد آن هستیم دقیقاً به دلیل همین خلاء و نیازهای شدیدی است که وجود دارد ببینید عمدتاً نظام سلطه، نظام کفر سعی می‌کند برای حفظ منافع خودش بیاید این خلاء‌ها را تسخیرکند و بگونه‌ای اشباح کند که به منافع او نه تنها آسیبی نرسد بلکه تکاثر طلبی او تضمین شود، در این روند گونه‌ای از معنویت را ترویج کند گونه‌ای از عرفان را ترویج کند که انباشته سرمایه نظام سرمایه‌داری و حیاط نظام نه تنها تهدید بشود بلکه تضمین بشود و تقویت بشود این از نکات اصلی است که باید علمای ما به آن توجه بکنند.



:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، ،

برچسب‌ها: صوفیه, فرقه صوفیه, تصوف, خانقاه,

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 بهمن 1391 توسط محمدرسول اسماعیل پور